Ogłoszenie numer: 2039509, z dnia 2018-08-27
Sekretarka / Office Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Dbałość nad prawidłowym funkcjonowaniem biura
- Kierowanie sekretariatem
- Zapewnienie właściwego przepływu informacji oraz dokumentów
- Składanie i koordynowanie zamówień na potrzeby firmy
- Zarządzanie mieniem firmowym
- Koordynacja napraw i prac konserwacyjnych
- Współpraca z firmą sprzątającą
- Przygotowywanie ogłoszeń o pracę
- Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- Kontrola nad przepływem dokumentów finansowych i ścisła współpraca z biurem rachunkowym
- Wystawianie faktur w systemie Symfonia
Wymagania
- Doskonała organizacja pracy
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Samodzielność, dokładność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Gotowość do podejmowania nowych zadań, nawet jeżeli jest to coś o czym słyszysz po raz pierwszy
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office
Oferujemy
- Prywatna opiekę medyczną,
- Pracę w przyjaznej atmosferze z młodym zespołem
- Pyszną kawę
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.