Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Sekretarka

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Otwock, Szpital ECZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Sekretarka / Sekretarz

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Radomsko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Sekretarka

    FRAC DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Pracownik obsługi sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarz

Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
497 dni temu
Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 112610

Warunki pracy

1. Charakter stanowiska :



  • duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych

  • częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym


2. Sposób wykonywania zadań:



  • praca przy komputerze w pozycji siedzącej wymagająca wysiłku statycznego

  • wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentacji, w tym umieszczonych w szafach z koniecznością użycia drabiny


W budynku znajdują się między innymi: udogodnienia dla osób niewidomych i słabowidzących - kontrastowe oznakowania, beacon systemu YourWay, oznakowania pomieszczeń z możliwością głosowego odczytu, dla osób mających problemy ze słuchem  - przenośna pętla indukcyjna, można również skorzystać z usługi tłumacza polskiego języka migowego online.


Wejście do budynku oraz komunikacja pomiędzy kondygnacjami, odbywa się wyłącznie po schodach, brak udogodnień dla osób mających trudności w poruszaniu się, szczególnie dla osób poruszających się na wózkach.    

Zakres zadań

  • Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Dyrektorowi oraz Zastępcom Dyrektora w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w departamencie.
  • Rejestruje w systemie informatycznym wpływającą i wychodzącą korespondencję, odbiera na bieżąco pocztę elektroniczną, sporządza propozycje dekretacji i przedkłada je do aprobaty Dyrektorowi oraz Zastępcom Dyrektora Departamentu oraz sporządza standardowe pisma w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów oraz wsparcia bieżącej pracy osób kierownictwa departamentu.
  • Planuje, organizuje i koordynuje terminarz spotkań, narad i wyjazdów oraz informuje o terminach załatwiania spraw w departamencie w celu wsparcia w bieżącej pracy Dyrektora, Zastępcom Dyrektora oraz pracowników departamentu.
  • Współpracuje z koordynatorem w procesie przekazywania spraw Departamentu do archiwum zakładowego, w tym przyjmuje od pracowników akta spraw zakończonych, sprawdza je pod kątem poprawności i kompletności i archiwizuje je w celu przekazania do archiwum zakładowego.
  • Przekazuje informacje od Dyrektora i jego Zastępców współpracując w tym zakresie z sekretarzamib telefonicznie do właściwych merytorycznie pracowników w celu wsparcia bieżącej pracy w Departamencie i Urzędzie.
  • Redaguje pisma na polecenie Dyrektora Departamentu i przepisuje projekty decyzji w oparciu o dokumenty przedłożone przez Dyrektora, Zastępców Dyrektora lub pracowników Departamentu w celu wsparcia ich realizacji zadań.
  • Koordynuje proces zaopatrzenia w materiały biurowe, w tym zamawia, przyjmuje, rozdziela materiały biurowe dla pracowników Departamentu w celu zapewnienia jego prawidłowego funkcjonowania.
  • Kontroluje prawidłowości wniesionych opłat skarbowych oraz sporządza kwartalne sprawozdania w celu realizacji zadań ustawowych w tym zakresie.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretariatu
  • Ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Ogólna wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej
  • Dobra znajomość zasad obiegu korespondencji w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zakresie archiwizacji akt
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego
  • Umiejętność obsługi poczty elektronicznej i Internetu
  • Skuteczna komunikacja
  • Rzetelność i terminowość
  • Umiejętność współpracy
  • Organizacja pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie średnie - administracyjno-biurowe
  • Przeszkolenie z obsługi kancelaryjnej
 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów.
  • Sekretarka

    EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.   Otwock, Szpital ECZ    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
  • Sekretarka / Sekretarz

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Radomsko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja pracy sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o właściwy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów w systemie; Wystawianie faktur sprzedażowych; Obsługa gości; Obsługa wysyłek faktur/paczek do...
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Sekretarka

    FRAC DETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
  • Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

    NORMA   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wykonywanie zadań powierzonych; prawo jazdy; załatwianie spraw w urzędach; asystowanie przy spotkaniach; dowożenie dokumentów do firm; obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej; kontakt z Biurem Rachunkowym; kontrola sprawnego funkcjonowania biura; obsługa spotkań odbywających się w biurze;
  • Pracownik obsługi sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...