Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Staff Partners   Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    11 dni
    Cel stanowiska: kontakt i obsługa klienta; wystawianie kart stałego klienta; wystawianie faktur sprzedaży (po wcześniejszym szkoleniu); Obsługa działu Info Point w tym: prowadzenie korespondencji z klientami; obsługa rozmów telefonicznych z klientami; wystawianie faktur na rzecz klientów;...
  • Specjalista ds. Reklamacji - branża lotnicza

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    11 dni
    Obowiązki na stanowisku: Rozpatrywanie reklamacji związanych z błędami w dokumentacji technicznej w zakresie obsługi statków powietrznych; Kontakt z przedstawicielami operatora; Współpraca z mechanikami oraz innymi działami w LOTAMS przy rozwiązywaniu procesów reklamacyjnych.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Bemowo, Połczyńska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Młodszy Specjalista ds. Zamówień i Reklamacji

    Abra S.A.   Kraków, ul. Wadowicka 8A    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Koordynacja i analiza dostępności oraz stanów magazynowych produktów; Współpraca z dostawcami w zakresie wysyłki oraz kontroli zgodności i terminowości zamówień; Przygotowanie zamówień; Wsparcie naszych sklepów w obszarze przekazywania...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Goleniów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    6 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Gliwice Pracownik Działu Reklamacji Gliwice
Service Delivery Specialist / Specjalista ds. Umów Serwisowych

Service Delivery Specialist / Specjalista ds. Umów Serwisowych

Exorigo-Upos sp. z o.o.
Gliwice
praca stacjonarna
1264 dni temu
Service Delivery Specialist / Specjalista ds. Umów Serwisowych
Miejsce pracy: Gliwice

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • zarządzanie usługami realizowanymi dla klientów (m.in. zarządzanie budżetem. rozliczanie usług, obsługa reklamacji, monitorowanie wskaźników jakościowych usługi, nadzór nad zasobami IT Klientów)
  • utrzymywanie relacji z Klientami oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi
  • raportowanie kluczowych parametrów usług zdefiniowanych w umowach
  • współpracę z innymi działami firmy
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne lub techniczne w obszarze informatyki (mile widziane również osoby w trakcie studiów)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2/C1)
  • samodzielność, umiejętność planowania i organizacji własnej pracy
  • wysoka kultura osobista, sprawna komunikacja interpersonalna
  • dobra znajomość Excela
Mile widziane:
  • doświadczenie w zarządzaniu usługami lub w prowadzeniu projektów z branży IT
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w firmie o dużym potencjale rozwojowym i dogodną formę zatrudnienia;
  • bardzo dogodną lokalizację, wygodne, nowe biuro i bezpłatny parking;
  • atrakcyjny pakiet opieki medycznej;
  • miłą atmosferę w pracy, gdzie Twoje zaangażowanie i chęci są doceniane;
  • zapewniamy brak nudy i nieformalny klimat.
 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Punktu Informacyjnego

    Staff Partners   Warszawa, 100 m od stacji PKP Warszawa Anin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    11 dni
    Cel stanowiska: kontakt i obsługa klienta; wystawianie kart stałego klienta; wystawianie faktur sprzedaży (po wcześniejszym szkoleniu); Obsługa działu Info Point w tym: prowadzenie korespondencji z klientami; obsługa rozmów telefonicznych z klientami; wystawianie faktur na rzecz klientów;...
  • Specjalista ds. Reklamacji - branża lotnicza

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    11 dni
    Obowiązki na stanowisku: Rozpatrywanie reklamacji związanych z błędami w dokumentacji technicznej w zakresie obsługi statków powietrznych; Kontakt z przedstawicielami operatora; Współpraca z mechanikami oraz innymi działami w LOTAMS przy rozwiązywaniu procesów reklamacyjnych.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Bemowo, Połczyńska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Selgros Cash&Carry   Wrocław, Krakowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Młodszy Specjalista ds. Zamówień i Reklamacji

    Abra S.A.   Kraków, ul. Wadowicka 8A    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Koordynacja i analiza dostępności oraz stanów magazynowych produktów; Współpraca z dostawcami w zakresie wysyłki oraz kontroli zgodności i terminowości zamówień; Przygotowanie zamówień; Wsparcie naszych sklepów w obszarze przekazywania...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Goleniów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    6 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...