Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Handling incoming calls in German. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Pracownik działu dostaw – Kierowca kat. B

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
  • Kierownik Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
  • Customer Support Specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Account Manager – Instytucje Publiczne

    Orange Polska S.A.   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Specialist

METRO Global Solution Center Sp. z o.o.
Szczecin
specjalista (mid)
praca stacjonarna
871 dni temu

METRO SERVICES belongs to Global Business Services (GBS) organizations. This type of organization provide centralized, specialist services of selected operational processes. From our headquarters in Szczecin, we conduct financial and accounting processes for METRO entities, i.e. METRO/Makro Cash & Carry stores mostly located in Europe.

 

As an organization, we provide our employees with many development opportunities, and as part of the METRO group, we are a stable employer in unstable times.

 

If you value freedom at work, and a suit and heels are not your outfit, METRO SERVICES is the perfect place for you. With us you will use foreign languages, meet people from all over the world and choose your own direction of development!

 

We employ over 350 accounting enthusiasts and professionals in our industry, we speak 20 languages, serve 25 countries and are constantly developing, which is why we recently opened a second office in the center of Szczecin.

 

Join us and work with the best!

Service Desk Specialist
Workplace: Szczecin


Your daily duties will include:

  • support in providing access to the system for users,
  • cooperation with external and internal customers in response for current needs,
  • entering data into the system and monitoring received requests,
  • cooperation with colleagues from the team and support in their daily tasks,
  • taking care of internally used application supporting banking activities.

Our requirements:

  • secondary education or university degree (relevant subject of studies preferred),
  • very good knowledge of English,
  • ability to think analytically,
  • reediness to take up the action and demonstrate perseverance during the implementation of tasks,
  • self-discipline and the ability to work under time pressure,
  • great team working skills :)

We provide:

  • stable employment in an international corporation, which is constantly growing,
  • chance to expand knowledge and experience in various areas of accounting,
  • an extensive package of professional training (in accounting, software - SAP, soft skills and language learning),
  • private medical care and group insurance, also for family members,
  • cash benefits as part of the Social Benefits Fund, i.e. Christmas allowance,
  • a monthly salary supplement for knowing an additional language,
  • co-financed sports card,
  • team and company integrations after hours,
  • a relocation package for people ready to move to Szczecin.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
 

Poznaj

METRO Global Solution Center sp. z o.o.

METRO Global Solution Center jest odpowiedzialne za procesy finansowo-księgowe dla METRO, wiodącej międzynarodowej firmy hurtowej z siedzibą w Niemczech, oferującej asortyment spożywczy i nieżywnościowy. Przyjęliśmy globalną strategię, która wyznaczyła nam drogę ku przyszłości. Zrewidowaliśmy nasze podejście, aby skupić się przede wszystkim na innowacyjności i wysokiej jakości rozwiązań. Chcemy być gotowi na to, co przyniesie jutro… i już nie możemy się tego doczekać!


Znajdziesz tutaj ekscytujące możliwości rozwoju, impuls do podnoszenia kwalifikacji, kulturę opartą na wzajemnym szacunku i współpracy, a przede wszystkim nieformalną, a zarazem międzynarodową atmosferę. Zanurz się w niepowtarzalnych możliwościach METRO Global Solution Center!

Podobne oferty

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Handling incoming calls in German. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Pracownik działu dostaw – Kierowca kat. B

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
  • Kierownik Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
  • Customer Support Specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Account Manager – Instytucje Publiczne

    Orange Polska S.A.   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.