Najnowsze oferty pracy

  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Asystent prawny / Asystentka prawna / Student prawa (IV i V rok)

    KANCELARIA ADWOKACKA LAW OFFICES REMIGIUSZ GOŁĘBIOWSKI   Łódź, Sterlinga    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   1 800 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych.
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
  • Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych...
  • Referent w Zespole Obsługi Oddziału

    PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Łodzi   Łódź, Wólczańska 128/134    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Łódź    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Pracownik serwisowy - sprzątanie powierzchni biurowych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    pracownik fizyczny
    8 dni
    Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   łódzkie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Pracownik Biurowy Łódź
Service Operations Officer in Asset Services Team

Service Operations Officer in Asset Services Team

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
Łódź
praca stacjonarna
1421 dni temu

 

 
Service Operations Officer in Asset Services Team
Łódź

Would you like to have an opportunity to work with international professional banking clients? We are now looking for a Service Operations Officer to research the financial markets and inform the clients about upcoming events impacting their assets.      


 

In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the way in first-class service and operations. We’re more than just a Nordic bank, we’re a large employer in Poland. With us, you’ll work with skilled, international teams in a bright, modern office. The lively and collaborative atmosphere offers plenty of opportunities to learn and grow as you build your career with us. 

 

About this opportunity

 

Welcome to the Asset Services team. We add value by being upfront with the changes in the financial markets and swiftly informing the clients about events which have an impact on their assets. As the Service Operations Officer, you’ll play a valuable role in servicing our corporate clients, as well as building up confidence in Nordea service levels.

 

What you’ll be doing:

  • Analysing the market data, drawing conclusions and ensuring that relevant actions are taken in our internal systems impacting the clients holdings
  • Handling customer enquiries
  • Cooperating with many internal stakeholders with a purpose of ensuring good customer experience

You’ll join an international cross border team co-located in Sweden and Poland. The role is based in Lodz.

 

Who you are

 

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the values that guide us in being at our best – and that we imagine you share with us.

 

To succeed in this role, we believe that you:

  • Need to have a strong drive to take a responsibility for own learnings and a continuous learning approach
  • Need to be a team player with a mindset of delivering for common good
  • Need to have a willingness and interest in the capital markets

Your experience and background:  

  • At least 2 years’ experience in the banking sector
  • Fluent in English (spoken, written)
  • Proven track of analytical capabilities
  • Educational background in banking, finance, accountancy, mathematics or related studies

If this sounds like you, get in touch!

 

Next steps

 

Submit your application no later than 11 June 2020.

 

At Nordea, we know that an inclusive workplace is a sustainable workplace. We deeply believe that our diverse backgrounds, experiences, characteristics and traits make us better at serving customers and communities. So please come as you are.

 

Please include permit for processing personal data in CV as following:

 

In accordance with art. 6 (1) a and b. Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) hereinafter ‘GDPR’. I agree to have: my personal data, education and employment history proceeded for the purposes of current and future recruitment processes in Nordea Bank Abp.

 

The administrator of your personal data is: Nordea Bank Abp operating in Poland through its Branch, address: Aleja Edwarda Rydza Śmiglego 20, 93-281 Łodź. Your personal data will be processed for the recruitment processes in Nordea Bank Abp. You have a right to access your personal data, right to rectify and right to delete. Disclosing the personal data in the scope specified by the provisions of Polish Labour Code from 26 June 1974 and executive acts are mandatory. Providing personal data is necessary to conduct the recruitment processes. The request for the deletion of your personal data means resignation from further participation in recruitment processes and causes the immediate removal of your application. Detailed information concerning processing of your personal data can be found at: http://www.nordea.com/Images/33-355365/nordea-com-careers-job-pl-en.pdf


We reserve the right to reply only to selected applications.

 

Podobne oferty

  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy (praca dla studentów)

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych, Dbanie o prawidłowy przebieg korespondencji wychodzącej i przychodzącej, Obsługa poczty elektronicznej biura, Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów i...
  • Asystent prawny / Asystentka prawna / Student prawa (IV i V rok)

    KANCELARIA ADWOKACKA LAW OFFICES REMIGIUSZ GOŁĘBIOWSKI   Łódź, Sterlinga    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   1 800 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych.
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
  • Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych...
  • Referent w Zespole Obsługi Oddziału

    PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Łodzi   Łódź, Wólczańska 128/134    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Łódź    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Pracownik serwisowy - sprzątanie powierzchni biurowych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    pracownik fizyczny
    8 dni
    Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   łódzkie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...