Miejsce pracy: Warszawa (The Park, ul. Krakowiaków 46) lub
Rudniki (Cementownia Rudniki, ul. Mstowska 10, woj. Śląskie)
- Zarządza płynnością finansową całej grupy kapitałowej w Polsce poprzez kontrole środków finansowych, prognozowanie przepływów gotówki, przygotowywanie raportów.
- Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem finansowania.
- Odpowiadanie za utrzymanie relacji z instytucjami finansowymi takimi jak: banki, leasingodawcy, firmy ubezpieczeniowe, poprzez spotkania, wybór partnerów, negocjowanie warunków i zabezpieczeń, przygotowywanie umów, porównywanie ofert oraz przedstawianie sytuacji finansowej firmy.
- Bieżące zarządzanie zapotrzebowaniem na środki finansowe w walutach PLN, EUR, USD.
- Koordynowanie umów dotyczących pożyczek wewnątrz grupy.
- Zarządzanie rachunkami bankowymi i uprawnieniami do aplikacji bankowych.
- Zarządzanie transakcjami i ryzykiem walutowym, prognozowanie zachowań rynku walutowego.
- Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: Ekonomia, Zarządzanie, Finanse i Rachunkowość),
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze skarbca, finansów i/lub księgowości,
- Doświadczenie w analizach/ raportowaniu/ koordynowaniu projektami,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Word i Excel,
- Bardzo dobra znajomość programu SAP,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (praca w międzynarodowym środowisku),
- Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
- Umiejętność pracy z liczbami,
- Samodzielne planowanie i organizacji pracy,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w międzynarodowym zespole,
- Umiejętność ustalenia priorytetów oraz inicjatywa w realizacji powierzonych zadań.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- Pracę w ambitnym i twórczym zespole,
- Szansę na zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku,
- Możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED,
Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.).
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania