młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Wyszukuj i współpracuj z producentami i dostawcami produktów spożywczych/nieżywnościowych. Koordynacja warunków pracy, zawieranie umów dostaw. Utworzenie efektywnej i konkurencyjnej matrycy asortymentowej w ramach kategorii produktowych. Analiza wyników kategorii. Decydowanie o...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Zadania: Zapewnienie dostępności komponentów do produkcji (składanie i nadzór nad realizacją zamówień, dostosowywanie harmonogramów dostaw do zmian popytu) Zlecanie transportu; Optymalizacja wielkości dostaw oraz poziomu zapasów; Zagospodarowanie zapasów wolnorotujących i zbędnych;...
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach współpraca z innymi działami departamentów...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Zakupy IT hardware & software – bieżące zakupy na koncernowych i lokalnych kontraktach, sprzęt i akcesoria, licencje, infrastruktura sieciowa, dialery, nagrywarki, telefonia stacjonarna i komórkowa;
Dokonywanie analiz rynku dostawców i poszukiwanie nowych;
Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami;
Składanie zamówień i monitorowanie dostaw;
Ocena dostawców;
Współpraca z koncernem i dostawcami centralnymi w zakresie koszyka i zakupów centralnych;
Optymalizowanie i usprawnianie procesów zakupowych;
Tworzenie, aktualizacja procesów.
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Dostęp do szkoleń;
Pracę w międzynarodowym środowisku;
Biuro w centrum Poznania;
Bogaty pakiet benefitów;
Atrakcyjne wynagrodzenie
Oczekiwania:
Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne;
Minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia procesów zakupowych
Bardzo dobra praktyczna znajomość obsługi programów pakietu MS Office , w szczególności Excel
Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej bardzo dobrym (poziom C1)
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: analizowanie rynku dostawców, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców, negocjowanie cen i odpowiedzialność za zakup materiałów, przygotowywanie i monitoring zamówień do dostawców, kontrolowanie zgodności dostaw z warunkami umów, udział w inwentaryzacjach...
szeroko pojęta korespondencja handlowa z dostawcami, zapewnienie najlepszych warunków zakupów pod względem ceny i jakości, obsługa ewentualnych reklamacji wynikających z dostaw wadliwych towarów, wyszukiwanie produktów (wysyłanie zapytań ofertowych) – na podstawie benchmarku, oczekiwań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska: Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.: przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych, kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów, monitorowanie rynku konkurencji,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 godz.
przeprowadzanie procesu zakupu materiałów oraz usług na poszczególnych etapach, zbieranie danych do zapytania ofertowego (zakres zapotrzebowania, terminy realizacji, szczegółowa specyfikacja), współpraca z klientami i kontrahentami Spółki w celu sprawnego przeprowadzania procesu zakupów,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Wyszukuj i współpracuj z producentami i dostawcami produktów spożywczych/nieżywnościowych. Koordynacja warunków pracy, zawieranie umów dostaw. Utworzenie efektywnej i konkurencyjnej matrycy asortymentowej w ramach kategorii produktowych. Analiza wyników kategorii. Decydowanie o...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów technicznych zgodnie z polityką zakupową spółki; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i...
Zadania: Zapewnienie dostępności komponentów do produkcji (składanie i nadzór nad realizacją zamówień, dostosowywanie harmonogramów dostaw do zmian popytu) Zlecanie transportu; Optymalizacja wielkości dostaw oraz poziomu zapasów; Zagospodarowanie zapasów wolnorotujących i zbędnych;...
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach współpraca z innymi działami departamentów...
Zadania: negocjowanie umów z dostawcami i podwykonawcami branży instalacji technicznych; sporządzanie zamówień dla dostawców i podwykonawców; koordynowanie dostaw, monitorowanie ich terminowości i zgodności z zamówieniem; poszukiwanie nowych dostawców oraz współpraca z dotychczasowymi;
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...