CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Opis:
Stanowisko stwarza szanse na przekucie Twoich umiejętności i kompetencji w satysfakcję klienta. Ponadto będziesz mieć okazję pomagać zarówno pierwszej jak i drugiej linii wsparcia, poprzez przyjmowanie wniosków przez e-mail, telefon, system ticketowy, a następnie rozwiązywanie tychże problemów. Dlatego wymagane są zarówno: wiedza z zakresu IT oraz umiejętności interpersonalne. Będziesz miał/a możliwość kontaktu z klientami oraz zapewniania praktycznych porad dotyczących ich zapotrzebowania. W ten sposób będziesz mieć szansę doskonalić swoje umiejętności obsługi klienta, jednocześnie poprawiając jakość usług.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- Podstawowa wiedza z zakresu IT mile widziana
- Doświadczenie w obsłudze klienta jako atut
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Bonus roczny
- 1 dodatkowy dzień urlopu
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartkę Multisport
- Kompletne szkolenie z zakresu IT
- Program multibenefits