Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista administracyjny – Asystent / Asystentka Dyrekcji

Instytut Technik Innowacyjnych EMAG

Katowice

18 dni temu

Jesteśmy jednym z 38 instytutów, tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz – trzecią największą sieć badawczą w Europie.
Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna.

 

To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się  z wizją i misją EMAG, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.

Specjalista administracyjny – Asystent / Asystentka Dyrekcji
Miejsce pracy: Katowice
 
 
Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura dyrekcji;
  • bieżącą obsługę sekretariatu firmy, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • koordynowanie przepływu dokumentacji i przygotowywanie pism;
  • nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji oczekiwanych przez dyrekcję;
  • organizację i obsługę spotkań biznesowych;
  • organizację podróży służbowych i ich rozliczanie;
  • prowadzenie i nadzorowanie terminarzy dyrekcji;
  • dbałość o pozytywny i estetyczny wizerunek firmy;
  • wykonywanie zadań podyktowanych bieżącymi potrzebami dyrekcji
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe;
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności: Word, Outlook, Excel i Power Point; mile widziana znajomość MS Project;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • prawo jazdy kat. B;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
  • rzetelność i poczucie odpowiedzialności;
  • skuteczność i asertywność;
  • elastyczność i umiejętność zachowania w tajemnicy informacji poufnych;
  • dyspozycyjność.
Pożądane cechy:
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania priorytetami;
  • samodzielność;
  • inicjatywa w działaniu.
Oferujemy:
  • pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • elastyczne godziny pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • udział w szkoleniach,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • Pracowniczy Program Emerytalny,
  • Prywatną opiekę medyczną PZU,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • stabilność zatrudnienia.

Pamiętaj o wybraniu jednej z niżej zamieszczonych klauzul:


*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji prowadzonej przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.


**Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb zarówno tej rekrutacji jak również jakiejkolwiek innej prowadzonej przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG.


Zawsze możesz wycofać tę zgodę. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE, informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG (adres: ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice) dostępny pod danymi kontaktowymi (e-mail: rekrutacja@ibemag.pl) Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, który jest dostępny pod adresem e-mail: iod@ibemag.pl Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa pracy oraz Pana/Pani zgody, której udziela nam Pan/Pani w związku z rekrutacją i komunikacją pomiędzy nami a Panem/Panią, przez okres niezbędny do zakończenia rekrutacji, nie dłużej jednak niż do momentu cofnięcia udzielonej zgody. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego, oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej cofnięciem. Na podstawie Pana/Pani danych nie podejmujemy automatycznych decyzji ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi nam realizowanie ww. celu.
Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych