Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Biurze Teleinformatyki na stanowisko:
- utrzymanie i administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w skali całej spółki, optymalizacja działania i aktualizacja,
- utrzymanie i administracja sieciami LAN i WAN w skali całej spółki, optymalizacja działania i rozbudowa sieci,
- analiza i rozwiązywanie problemów związanych z siecią LAN, WAN, systemami serwerowymi i bazodanowymi,
- zapewnienie bezpieczeństwa przesyłanych danych poprzez konfiguracje i optymalizacje aktywnych urządzeń sieciowych a także poprzez konfigurację i aktualizację oprogramowania antywirusowego i antyspamowego,
- uczestnictwo w projektach teleinformatycznych w skali całej spółki realizowanych wewnętrzne oraz przy współpracy dostawców zewnętrznych,
- wsparcie dla użytkowników w zakresie obsługi systemów bazodanowych i sieciowych, wsparcie dla specjalistów ds. wsparcia technicznego w Biurze Teleinformatyki.
- wykształcenie wyższe informatyczne,
- przynajmniej 3-letnie doświadczenie w pracy jako administrator sieci, systemów informatycznych lub obszary pokrewne,
- bardzo dobra znajomość sprzętu i oprogramowania komputerowego,
- praktyczna znajomość systemów informatycznych i systemów bazodanowych, pozwalająca swobodnie wykonywać czynności administracyjne,
- biegła znajomość zagadnień związanych z tworzeniem / rekonfiguracją i administracją sieciami LAN/WAN na poziomie fizycznym i logicznym,
- biegła, praktyczna znajomość systemów rodziny Windows 7/8/10 i Windows Server 2012/2016 oraz Microsoft SQL 2012/2016,
- znajomość platform Office 365 oraz Azure,
- znajomość platformy Hyper-V,
- znajomość sieciowych systemów antywirusowych i antyspamowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,
- zdolności analityczne,
- znajomość zagadnień z dziedziny elektronik ogólnej i telekomunikacji,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji a także tworzenia nowych rozwiązań,
- komunikatywność, samodzielność, inicjatywa.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.