specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca hybrydowa
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 dni
Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z eksploatacją środków transportu oraz innych składników majątku firmy; Organizowanie, koordynowanie i rozliczanie wykorzystania pojazdów służbowych (w tym prowadzenie ewidencji, raportów i rozliczeń...
LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.
Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista Back Office z j. niemieckim
Miejsce pracy:Katowice
Zakres obowiązków:
prace administracyjne we współpracy z oddziałem zagranicznym firmy
uzupełnianie informacji w systemie
weryfikacja poprawności dokumentacji zgodnie z procedurami
prowadzenie korespondencji w języku niemieckim
dbałość o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
dobra znajomość języka niemieckiego (min. B1)
dobra znajomość języka angielskiego (min. B1)
wykształcenie co najmniej średnie
doświadczenie w pracy biurowej- mile widziane
praktyczna znajomość pakietu MS Office
kompetencje organizacyjne, dokładność
umiejętność pracy z zespołem
Oferujemy:
pracę w międzynarodowej firmie
umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wraz z dodatkami językowymi
pracę od pon do pt, od 8:00/ 9:00 do 16:00/ 17:00·
system benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, pakiet rozrywkowo- sportowy, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie nauki języków obcych, szkoleń i kursów
świetna atmosferę pracy- strefa relaksu, imprezy integracyjne, inicjatywy charytatywne, brak dress code’u, owoce dla Pracowników
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca hybrydowa
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 dni
Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Zakres obowiązków: Realizacja zadań w projektach pn. Konserwacja muzealiów i archiwaliów PMA-B. Konserwacja: walizek, butów, obiektów tekstylnych, obrazów olejnych, zabytków archeologicznych oraz listów obozowych. Digitalizacja dokumentów. Etap IX oraz KONSERWACJA BLOKÓW NA TRERENIE...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych; rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty; udział w opracowywaniu wymagań dla systemów IT i testowaniu ich funkcji; kontrolowanie...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z eksploatacją środków transportu oraz innych składników majątku firmy; Organizowanie, koordynowanie i rozliczanie wykorzystania pojazdów służbowych (w tym prowadzenie ewidencji, raportów i rozliczeń...