Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
- Praktyka zawodowa na zbliżonym stanowisku.
- Biegłość w obsłudze pakietu MS Office.
- Zdolność do efektywnej organizacji pracy.
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji .
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na współpracę z zagranicznymi kontrahentami.
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.
- Odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznych do odpowiednich osób.
- Porządkowanie i archiwizacja dokumentacji księgowej i administracyjnej.
- Utrzymywanie kontaktu z klientami w zakresie dostępności i cen części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych.
- Koordynacja wysyłek kurierskich oraz przyjmowanie przesyłek.
- Przygotowanie oraz wysyłka zamówień do kontrahentów.
- Organizacja transportu materiałów eksploatacyjnych i urządzeń.
- Monitorowanie stanu części zamiennych oraz ich zamawianie u zagranicznych dostawców.
- Obsługa systemu magazynowo-księgowego.
- Współpraca z biurem rachunkowym i nadzór nad jego działaniami.
Poznaj
Lucyna Stojowska-Szuter Haer Recruitment
Jesteśmy agencją konsultingową specjalizującą się w branży retail.U nas połączenie pasji i podwójnej energii daje wyjątkowe rezultaty. W haer swoją pasję i zawodowe aspiracje realizują wyłącznie specjaliści, którzy naprawdę cenią i lubią swoją pracę. To dlatego dla naszego zespołu osiąganie ambitnych celów Klienta nie jest trudne. Pracujemy z całkowitym zaangażowaniem i lubimy wygrywać.W haer funkcjonuje nowoczesny sposób zarządzania, w którym szczególną uwagę zwracamy na przyjazną atmosferę. W efekcie tworzymy zintegrowany zespół ludzi zaangażowanych i wzajemnie się wspierających.Jesteśmy przekonani, iż przyszłość należy do ludzi kompetentnych, dlatego pracujemy zgodnie z filozofią nieustannego doskonalenia się. By pomagać naszym Klientom i Kandydatom dokonywać najlepszych wyborów, sami ciągle uzupełniamy naszą wiedzę i gromadzimy doświadczenia. A bliskie kontakty z ciekawymi osobami z branży to nasza codzienność.