specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
20 godz.
Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat Szukamy 3 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...
UZO Sp. z o.o.Sosnowiec
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 806 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
Minimax jest jedną z największych firm na świecie oferującą systemy ochrony przeciwpożarowej dla zakładów przemysłowych, elektrowni, centrów logistycznych, obiektów handlowych. Zanim system ochrony przeciwpożarowej zostanie uruchomiony, koniecznych jest wiele etapów: od zaprojektowania systemu, poprzez produkcję komponentów, aż po instalację. Następnie nasz serwis poprzez regularne kontrole zapewnia nieprzerwaną funkcjonalność systemów. Za każdym projektem i każdym z tych etapów stoją ludzie, którzy poprzez swoją pracę wnoszą istotny wkład w sukcesy naszej firmy.
W Minimax promujemy współpracę między działami, otwartość i bezpośrednią komunikację. Dbamy o wysokie standardy jakości, innowacyjne rozwiązania i indywidualne podejście w obsłudze klienta. Nasze projekty powstają w atmosferze odpowiedzialności i bliskiej współpracy.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Mikołów
Opis stanowiska:
rezerwowanie noclegów dla pracowników oraz rozliczanie kosztów
zamawianie artykułów biurowych i spożywczych
nadawanie przesyłek kurierskich
administracji budynku biurowego
zbieranie ewidencji przebiegu samochodów służbowych
wsparcie innych działów w zadaniach biurowych
Wymagania:
minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane doświadczenie związane z samodzielnym prowadzeniem biura)
samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość i skrupulatność
mile widziana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego (kontakty telefoniczne i mailowe)
Oferujemy:
umowę o pracę (możliwość pracy na cały etat lub ¾ etatu)
pakiet socjalny (opieka medyczna, karta sportowa, kurs językowy, bilety do kina)
niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon służbowy)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
20 godz.
Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat Szukamy 3 pracownikówaplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...
UZO Sp. z o.o.Sosnowiec
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 806 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.