OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Współpraca z Zespołami Projektowymi w realizacji zadań inwestycyjnych, w tym w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji; Weryfikacja i procedowanie wniosków i materiałów Biura Inwestycji kierowanych na posiedzenia Zarządu Spółki i Rady...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 7 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Zadania: Zaangażowanie w proces importu/eksportu towarów z fabryki Komunikacja z firmą w Kijowie oraz z operatorem logistycznym na terenie Polski; Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów do odpraw celnych; Inne prace administracyjne; Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku biurowym...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
OmniOffice – dynamicznie rozwijająca się firma w branży nieruchomości komercyjnych oferująca wynajem biur serwisowanych i wirtualnych oraz sal konferencyjnych, poszukuje osoby na stanowisko Asystenta ds. Marketingu i Eventów. Szukamy osoby ambitnej i pełnej entuzjazmu, która chciałaby zdobyć doświadczenie w marketingu i przy organizacji wydarzeń.
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa, Centrum
Obowiązki:
Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych
Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników
Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu
Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi
Organizacja obiegu dokumentacji dotyczącej współpracy z podwykonawcami
Inne prace administracyjne w ramach wsparcia pozostałych członków zespołu
Wyszukiwanie nowych dostawców i podwykonawców, negocjowanie warunków
Dodawanie faktur kosztowych do systemu księgowego
Weryfikacja spornych faktur na podstawie zleceń
Nadzór nad flotą
Obsługa CRM
Obsługa Saldeo
Przypominanie klientom o terminowych płatnościach
Wymagania:
Umiejętność obsługi komputera oraz prowadzenia profesjonalnej korespondencji mailowej
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym obsługę klienta (B1/B2)
Punktualność i dobra organizacja pracy własnej
Komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej
Znajomość pakietu MS Office
Doświadczenie w pracy biurowej/obsłudze klienta
Mile widziana znajomość SALDEO
Oferujemy:
Umowę o pracę lub umowę zlecenie (w zależności od preferencji kandydata)
Pracę stacjonarną
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne
Dostęp do siłowni
Możliwość pracy w środowisku biznesowym
Pracę w jednej z naszych lokalizacji w Warszawie (Warszawa Centrum)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Współpraca z Zespołami Projektowymi w realizacji zadań inwestycyjnych, w tym w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji; Weryfikacja i procedowanie wniosków i materiałów Biura Inwestycji kierowanych na posiedzenia Zarządu Spółki i Rady...
Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...
Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
specjalista junior / mid umowa o pracę tymczasową pełny etat 7 000 zł brutto/mies.
19 godz.
Zadania: Zaangażowanie w proces importu/eksportu towarów z fabryki Komunikacja z firmą w Kijowie oraz z operatorem logistycznym na terenie Polski; Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów do odpraw celnych; Inne prace administracyjne; Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku biurowym...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...