Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Assistance

MONDIAL ASSISTANCE SP Z O O

Warszawa

1500 dni temu


Mondial Assistance jest wiodącym dostawcą usług assistance na polskim rynku. Assistance znaczy pomoc. Współpracując z czołowymi ubezpieczycielami, bankami i dystrybutorami samochodów, mamy pod opieką ponad 6,5 miliona Polaków. Szczycimy się możliwością skutecznego i szybkiego działania w każdym zakątku Polski i całego globu, 24h/365 dni.

Praca w Mondial Assistance to coś więcej, niż osiąganie założonych celów biznesowych. Praca w Mondial Assistance to również relacje między współpracownikami, kierownikami i ich zespołami oraz klientami i usługodawcami. Praca u nas to też nieustanne zdobywanie wiedzy i podnoszenie kompetencji.


Obecnie poszukujemy osoby gotowej podjąć pracę na stanowisku:


Specjalista ds. Assistance

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa klienta,
  • ORGANIZACJA POMOCY MEDYCZNEJ (np. wizyt lekarskich, transportów medycznych, procesów rehabilitacyjnych) dla klientów w kraju i za granicą.

Czekamy na Twoją aplikację, jeżeli:

  • bardzo dobrze znasz język angielski (znajomość drugiego języka obcego mile widziana),
  • posiadasz doświadczenie w  obsłudze klienta (preferowana obsługa telefoniczna), najlepiej w branży „medical assistance”,  turystycznej lub ubezpieczeniowej,
  • lubisz rozmawiać z ludźmi,
  • potrafisz znajdować rozwiązania w trudnych sytuacjach,
  • potrafisz szybko wyszukiwać potrzebne informacje korzystając z różnych źródeł,
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną i pracowitą,
  • dobrze czujesz się w pracy zespołowej,
  • jesteś gotowy (gotowa) do pracy zmianowej wg grafiku 365 dni/24h (średnio 8 godzin dziennie).

Naszym pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • przejrzyste i uczciwe zasady wynagradzania,
  • unikalną kulturę pracy oraz wzajemny szacunek,
  • bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, dofinansowanie posiłków, nauka języków, dofinansowanie do urlopu oraz karnet sportowy Multisport lub bilety do kin i teatrów).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (587)
Wałbrzych (43)
Legnica (61)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (122)
Toruń (92)
Lubelskie:
Lublin (116)
Chełm (18)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (834)
Tarnów (38)
Nowy Sącz (33)
Mazowieckie:
Warszawa (1628)
Radom (64)
Płock (33)
Opolskie:
Opole (112)
Nysa (11)
Podkarpackie:
Rzeszów (88)
Przemyśl (17)
Podlaskie:
Białystok (100)
Suwałki (20)
Łomża (11)
Pomorskie:
Gdańsk (315)
Gdynia (117)
Słupsk (36)
Śląskie:
Katowice (412)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (88)
Elbląg (30)
Ełk (9)
Wielkopolskie:
Poznań (504)
Kalisz (30)
Konin (25)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (224)
Koszalin (47)
Kołobrzeg (16)
Auchan (111)
Tesco (230)
UBS (1)
OBI (8)
PKP (12)
STRABAG (15)
ABB (60)
Accenture (142)
Luxoft (155)
PKO BP (318)
KPMG (35)
T-Mobile (0)
IKEA (3)

Rekrutują z Praca.pl