- Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym
- Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi
- Przetwarzanie zwrotów ręcznych i obsługa skarg RODO
- Utrzymanie profesjonalnej, empatycznej komunikacji skoncentrowanej na rozwiązaniu problemów
- Wykorzystanie wielu systemów jednocześnie z dużą dokładnością
- Biegła znajomość niemieckiego (C1) i dobry poziom angielskiego (B2+) - w mowie i piśmie
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne
- Cierpliwość, empatia, odporność emocjonalna
- Szybkość pisania powyżej 150 znaków/min i dobra obsługa komputera będą dużą zaletą :)
- Gotowość do pracy na pełny etat w Szczecinie
- Premia 4000 zł!
- Umowę o pracę
- Pomoc przy relokacji
- Szkolenia rozwojowe i pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta MyBenefit, ubezpieczenie)
- Jasna ścieżka kariery i awansów
- Uniwersytet CNX z nieograniczonym dostępem do szkoleń online
- Program poleceń z premiami do 4000 zł
- Przyjazną kulturę pracy, różnorodność i wydarzenia integracyjne
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.