Agencja Pracy Tymczasowej Work&Profit wpisana Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod nr 396, działająca na rynku polskim od 2001 roku.
Obecnie dla naszego dużego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
- kontrola warunków pracy i przestrzeganie przepisów BHP,
- organizacja i prowadzenie szkoleń (w tym okresowych) dla pracowników,
- prowadzenie dokumentacji BHP,
- raportowanie,
- współpraca z menagerami działów.
- wykształcenie kierunkowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- m.in 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. BHP (mile widziane w dużej dystrybucji),
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy,
- terminowość,
- pogłębianie wiedzy z zakresu przepisów BHP,
- umiejętność obsługi programów MS Office,
- systematyczność.
- umowę o pracę (pełny etat lub część),
- wynagrodzenie 3 400 zł brutto,
- opiekę zdrowotną,
- dofinansowanie do posiłków,
- bony świąteczne,
- dofinansowanie wypoczynku.
Poznaj
Work&Profit Sp. z o.o.
„Firmę tworzą ludzie” – dla nas to więcej niż prawda. Jako jedna z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia, nasza firma działa na rynku nieprzerwanie od blisko 25 lat. Bez zaangażowanych i oddanych pracowników nie zbudowalibyśmy tak mocnej pozycji. To dzięki doświadczonemu zespołowi dziś jesteśmy partnerem zarówno dla rodzinnych firm z polskim kapitałem, jak i wielkich, międzynarodowych korporacji. Od momentu założenia firmy, daliśmy zatrudnienie dziesiątkom tysięcy osób, wykonującym pracę dla setek firm.