Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
- Realizacja zadań w zakresie BHP wynikających z przepisów prawa pracy
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników firmy oraz podwykonawców,
- Udział w procesie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
- Współpraca z klientami firmy w zakresie BHP,
- Współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP,
- Tworzenie wewnętrznych procedur, instrukcji i regulaminów z zakresu BHP,
- Udział w postępowaniu powypadkowym oraz dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami,
- Prowadzenie dokumentacji BHP oraz przygotowywanie niezbędnych raportów i analiz.
- Min. 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży budowlanej,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub podyplomowe zgodne z rozporządzeniem w sprawie służb BHP,
- Język angielski na poziomie co najmniej komunikatywnym,
- Znajomość wymagań dotyczących maszyn i urządzeń technicznych, z uwzględnieniem dyrektyw 2006/42/WE oraz 2009/104/WE,
- Znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) na poziomie bardzo dobrym,
- Bardzo dobra znajomość przepisów BHP i PPOŻ,
- Mile widziane uprawnienia Audytora ZSZ,
- Prawo jazdy kat. B,
- Gotowość do pracy w biurze w Chorzowie i krótkich wyjazdów służbowych,
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność,
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Praca w rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- Świetna atmosfera w zgranym zespole.