Poszukujemy osoby do pracy w Centrali Firmy na stanowisku:
Specjalista ds. category management HoReCa
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: Spec. ds. CM_Centrala
Co m. in. będzie należeć do Twoich obowiązków:
- Kontakt z klientem i budowanie długotrwałych relacji,
- Zarządzanie portfelem klientów w oparciu o prowadzenie odpowiedniej polityki rabatowej (zarządzanie cenami),
- Tworzenie zestawień i kalkulacji oraz analiza rentowności zamówień,
- Współpraca przy tworzeniu oferty asortymentowej wraz z Działem Zakupu Category Management dla klientów Horeca,
- Tworzenie prezentacji i współpraca przy tworzeniu materiałów marketingowych takich jak gazetka promocyjna czy katalog gastronomiczny.
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Zdolności analitycznych,
- Biegłej znajomości obsługi komputera (szczególnie programu MS Excel – min. poziom średnio zaawansowany),
- Umiejętności planowania oraz zdolności organizacyjnych, przekładających się na efektywną realizację zadań w wyznaczonym czasie,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- Pracowitości, zaangażowania oraz odpowiedzialności za wykonywaną pracę.
Co możemy Ci zaoferować:
- Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
- Realne możliwości rozwoju w ramach struktury firmy,
- Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- Zniżki pracownicze.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.