Miejsce pracy: The Park, ul. Krakowiaków 46, Warszawa
- Realizacja badań klienckich wewnętrznych i zewnętrznych, typu badanie satysfakcji klientów NPS, w obszarach: przygotowanie danych, wskaźniki badania np. RR, analiza danych, interpretacja wyników, proces zamykania pętli (CLP), strategie działań, itp.;
- Koordynacja kanałów informacji zwrotnej od klientów/interesariuszy, np. Google Reviews: optymalizacja procesów, proces zamykania pętli (CLP), interpretacja wyników, propozycje strategii działań, wdrażanie nowych kanałów komunikacji z klientem, itp.;
- Koordynowanie procesu kolekcjonowania i analizy KPI operacyjnych opisujących CJE klienta (Customer Journey Experience);
- Koordynowanie cyklicznych spotkań z ekspertami z różnych działów w celu: analizy informacji zwrotnej od klientów i interesariuszy wewnętrznych, proponowania usprawnień w procesach i obsłudze klientów, śledzenia postępów projektów, w tym koordynowanie i realizacja grup roboczych i warsztatów;
- Monitoring i raportowanie statusu projektów/planów działań realizowanych w ramach grup roboczych i spotkań ekspertów;
- Planowanie i egzekucja strategii, projektów i komunikacji Customer Experience / Customer Centric Culture propagujących kulturę nastawioną na doskonałą obsługę klientów oraz wsparcie dla projektów regionalnych i globalnych;
- Projektowanie i egzekucja komunikacji z klientami, wywiadów oraz projektów angażujących klientów (kontakt bezpośredni z klientem);
- Analiza i lokalne wdrażanie najlepszych praktyk obsługi klienta na podstawie doświadczeń innych krajów/regionów;
- Przygotowywanie prezentacji oraz raportów z działań;
- Reprezentowanie obszaru na spotkaniach lokalnych, regionalnych i centralnych;
- Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu koordynowanych procesów;
- Współpraca z szerokim gronem interesariuszy, w tym z Senior Management.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki – Zarządzanie, Marketing, Ekonomia);
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w pracy z danymi, przygotowywaniu planów działań,analiz oraz rekomendacji strategicznych;
- Doświadczenie w koordynowaniu projektów i warsztatów;
- Mile widziane doświadczenie w obszarach optymalizacji procesów, zarządzania projektami; efektywnej komunikacji (Design Thinking/Agile);
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (w tym Excel);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna współpraca z interesariuszami anglojęzycznymi).
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne - umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na informację zwrotną;
- Zdolności organizacyjne oraz samodzielność – umiejętność planowania, zarządzania czasem oraz realizacji zadań zgodnie z postawionymi celami;
- Kreatywność i otwartość w proponowaniu działań i usprawnień;
- Orientacja na cele oraz chęć nauki;
- Wysoka kultura osobista.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
- Pracę w ambitnym i twórczym zespole (zespół międzynarodowy);
- Realny wpływ na działania podejmowane w firmie;
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED, Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.);
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o prace.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania