Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Customer Experience

CEMEX Polska Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Krakowiaków 46
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1024 dni temu
Specjalista ds. Customer Experience


Miejsce pracy: The Park, ul. Krakowiaków 46, Warszawa

Główne zadania
  • Realizacja badań klienckich wewnętrznych i zewnętrznych, typu badanie satysfakcji klientów NPS, w obszarach: przygotowanie danych, wskaźniki badania np. RR, analiza danych, interpretacja wyników, proces zamykania pętli (CLP), strategie działań, itp.;
  • Koordynacja kanałów informacji zwrotnej od klientów/interesariuszy, np. Google Reviews: optymalizacja procesów, proces zamykania pętli (CLP), interpretacja wyników, propozycje strategii działań, wdrażanie nowych kanałów komunikacji z klientem, itp.;
  • Koordynowanie procesu kolekcjonowania i analizy KPI operacyjnych opisujących CJE klienta (Customer Journey Experience);
  • Koordynowanie cyklicznych spotkań z ekspertami z różnych działów w celu: analizy informacji zwrotnej od klientów i interesariuszy wewnętrznych, proponowania usprawnień w procesach i obsłudze klientów, śledzenia postępów projektów, w tym koordynowanie i realizacja grup roboczych i warsztatów;
  • Monitoring i raportowanie statusu projektów/planów działań realizowanych w ramach grup roboczych i spotkań ekspertów;
  • Planowanie i egzekucja strategii, projektów i komunikacji Customer Experience / Customer Centric Culture propagujących kulturę nastawioną na doskonałą obsługę klientów oraz wsparcie dla projektów regionalnych i globalnych;
  • Projektowanie i egzekucja komunikacji z klientami, wywiadów oraz projektów angażujących klientów (kontakt bezpośredni z klientem);
  • Analiza i lokalne wdrażanie najlepszych praktyk obsługi klienta na podstawie doświadczeń innych krajów/regionów;
  • Przygotowywanie prezentacji oraz raportów z działań;
  • Reprezentowanie obszaru na spotkaniach lokalnych, regionalnych i centralnych;
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu koordynowanych procesów;
  • Współpraca z szerokim gronem interesariuszy, w tym z Senior Management.
Wymagania formalne
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki – Zarządzanie, Marketing, Ekonomia);
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w pracy z danymi, przygotowywaniu planów działań,analiz oraz rekomendacji strategicznych;
  • Doświadczenie w koordynowaniu projektów i warsztatów;
  • Mile widziane doświadczenie w obszarach optymalizacji procesów, zarządzania projektami; efektywnej komunikacji (Design Thinking/Agile);
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (w tym Excel);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna współpraca z interesariuszami anglojęzycznymi).
Oczekiwania interpersonalne
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne - umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na informację zwrotną;
  • Zdolności organizacyjne oraz samodzielność – umiejętność planowania, zarządzania czasem oraz realizacji zadań zgodnie z postawionymi celami;
  • Kreatywność i otwartość w proponowaniu działań i usprawnień;
  • Orientacja na cele oraz chęć nauki;
  • Wysoka kultura osobista.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia  w międzynarodowym środowisku;
  • Pracę w ambitnym i twórczym zespole (zespół międzynarodowy);
  • Realny wpływ na działania podejmowane w firmie;
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED,  Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.);
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o prace.
 

Poznaj

Cemex Polska Sp. z o.o.

CEMEX jest globalnym liderem w branży materiałów budowlanych. W świecie stojącym wobec stale rosnącej potrzeby rozwoju budownictwa, pomagamy zaspokajać to zapotrzebowanie poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług naszym klientom oraz naszym społecznościom na całym świecie.