Miejsce pracy: Cementownia Chełm, woj. lubelskie
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
- Organizacja prac związanych z eksploatacją, obsługą i remontami urządzeń elektrycznych i automatyki,
- Udział w planowaniu remontów urządzeń elektrycznych i automatyki,
- Wsparcie w inicjowaniu i wdrażaniu zadań inwestycyjnych. Uczestnictwo w nadzorze nad pracami związanymi z realizacją inwestycji elektrycznych mających na celu obniżanie kosztów energii i racjonalną gospodarką energetyczną,
- Uczestnictwo w komisjach przekazujących urządzenia do remontu lub modernizacji oraz w komisjach odbiorczych urządzeń nowych lub remontowanych,
- Aktualizacja programów sterowania urządzeniami i procesem technologicznym, wprowadzanie zmian
- Archiwizowanie i aktualizowanie dokumentacji urządzeń będących w zakresie kompetencji,
- Zgłaszanie potrzeb w zakresie zabezpieczenia w części zamienne, narzędzia i materiały niezbędne doo prowadzenia prawidłowej eksploatacji maszyn i urządzeń. Uczestnictwo przy ustalaniu normatywów magazynowych,
- Inicjowanie i realizacja zamierzeń, mających na celu obniżanie kosztów energii i racjonalną gospodarkę energetyczną,
- Realizacja zadań związanych z planowaniem, rozliczaniem i analizą zużycia energii elektrycznej w poszczególnych fazach produkcji,
- Wykształcenie wyższe techniczne preferowane kierunki: Elektryka, Energetyka, Automatyka.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość zagadnień specjalistycznych w tym: budowy i zasad działania urządzeń elektrycznych, działania elementów i układów automatyki, czytanie i projektowanie schematów elektrycznych.
- Atutem będzie znajomość programowania sterowników PLC i SCADA
- Mile widziane świadectwo kwalifikacyjne Gr.1 D i E uprawniające do dozoru i eksploatacji urządzeń elektrycznych.
- Znajomość języka angielskiego w mowie oraz piśmie.
- Umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office.
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.
- Mile widziana znajomość obsługi SEE Electrical.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (np. dofinansowanie do wypoczynku, pakiet opieki medycznej, karta rekreacyjno-sportowa, dostęp do platformy benefitowej oraz szkoleniowej).
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu.
Jesteśmy otwarci również na rekrutację w formie on-line.
Informujemy, że wszystkie nadesłane aplikacje zostaną poddane wnikliwej analizie, jednak odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania