FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.
Najważniejsze fakty:
- utrzymujemy ponad 1300 km dróg krajowych i autostrad,
- obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, podkarpackim i małopolskim,
- posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem,
- utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.
Do Centrali naszej firmy w Warszawie poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Finansów i Ubezpieczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania do realizacji na stanowisku:
- Pozyskiwanie oraz obsługa ubezpieczeń majątkowych firmy – odnawianie polis, prowadzenie bazy danych z aktualnymi polisami grupy, kontakt z brokerami, dodawanie nowych środków trwałych do obecnej polisy firmy, weryfikacja zapisów w polisie pod kątem wymagań prowadzonej działalności oraz nowych kontraktów. Współpraca z Działem Ubezpieczeń Budimeksu.
- Zarządzanie umowami leasingowymi – pozyskiwanie finansowania w formie leasingu, kontakt z firmami leasingowymi, administracja umów, zarządzanie harmonogramem spłat, współpraca z Kierownikami poszczególnych kontraktów w zakresie ich potrzeb dotyczących leasingu.
- Obsługa procesu płatności i rozliczeń.
- Tworzenie raportów na potrzeby Dyrektora Finansowego.
- Wsparcie w innych zadaniach Działu Finansowego Grupy FBSerwis.
Oczekiwania wobec kandydatek i kandydatów:
- 2 lata doświadczenia w obszarze finansów i w obszarze ubezpieczeń majątkowych.
- Doświadczenie w firmie brokerskiej będzie bardzo dużym atutem potencjalnych kandydatów.
- Ogólna wiedza na temat finansów, gwarancji bankowych.
- Praktyczna znajomość programu Excel.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie zdobywania (min. 4 rok studiów), mile widziane w obszarze finansowym.
- Skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność za wykonywane zadania.
- Mile widziana znajomość programu finansowo-księgowego Navision.
Co możemy zaoferować osobie, która do nas dołączy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokiej dynamice rozwoju na rynku polskim.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premię roczną uzależnioną od wyników pracy.
- Możliwość rozwoju w obszarze finansowym grupy kapitałowej.
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MulstiSport.
- Możliwość udziału w różnych projektach rozwojowych firmy (program talentowy, kurs języka angielskiego, program szkoleń wewnętrznych).
- Pracę w nowym biurze w samym centrum Warszawy (kompleks Wola Retro).
Dołącz już dziś do naszego zespołu !