FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A.iBudimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Na nowo utworzone stanowisko w Centrali naszej firmy poszukujemy osób zainteresowanych pracą w charakterze:
Specjalista ds. Finansów i Ubezpieczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania, których podejmiesz się na tym stanowisku:
- Pełna obsługa ubezpieczeń majątkowych firmy – kontakt z brokerami, włączanie nowych środków trwałych do obecnej polisy firmy, weryfikacja zapisów w polisach pod kątem wymagań prowadzonej działalności oraz nowych kontraktów, odnawianie polis, prowadzenie bazy danych z aktualnymi polisami grupy. Współpraca z Działem Ubezpieczeń Budimeksu.
- Zarządzanie umowami leasingowymi – bieżący kontakt z firmami leasingowymi w celu uzyskania nowego finansowania, administracja umowami, w tym, zarządzanie harmonogramem spłat, współpraca z Działem Floty, Zakupów oraz kontraktami w zakresie ich potrzeb dotyczących leasingu.
- Obsługa procesu płatności i rozliczeń w razie nieobecności współpracownika działu.
- Tworzenie raportów na potrzeby Dyrektora Finansowego.
- Wsparcie w innych zadaniach Działu Finansowego Grupy FBSerwis.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- 2 lata doświadczenia w obszarze finansów i/lub w obszarze ubezpieczeń majątkowych.
- Doświadczenie w firmie brokerskiej będzie bardzo dużym atutem potencjalnych kandydatów.
- Ogólna wiedza na temat finansów, przepływów pieniężnych, produktów bankowych.
- Praktyczna znajomość programu Excel.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie zdobywania (min. 4 rok studiów), mile widziane w obszarze finansowym.
- Skrupulatność, odpowiedzialność za wykonywane zadania.
- Mile widziana znajomość programu finansowo-księgowego Navision.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
W zamian zaoferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokiej dynamice rozwoju na rynku polskim.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premię roczną uzależnioną od wyników pracy.
- Możliwość rozwoju w obszarze finansowym szybko rozwijającej się grupy kapitałowej.
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MulstiSport.
- Możliwość udziału w różnych projektach rozwojowych firmy (program talentowy, szkolenia w ramach Summa University w Hiszpanii, kurs języka angielskiego).
- Pracę w nowym biurze w samym centrum Warszawy (kompleks Wola Retro).
Dołącz już dziś do naszego zespołu !