Chemobudowa - Kraków S.A. to dynamicznie rozwijająca się Spółka o ugruntowanej pozycji na rynku budowlanym w kraju i na rynku niemieckim poparta 70-letnią historią działalności.
Obecnie poszukujemy osób do pracy w zawodzie:
Specjalista ds. finansów
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie płynnością finansową;
- Ocena opłacalności projektów inwestycyjnych;
- Realizacja i zarządzanie inwestycjami finansowymi;
- Realizacja transakcji walutowych;
- Pozyskiwanie finasowania zewnętrznego na realizację celów własnych Spółki lub realizowanych inwestycji w ramach struktur finansowych tworzonych z innymi uczestnikami (spółki celowe tzn. SPV)
- Pozyskiwanie i zarządzanie gwarancjami;
- Pozyskiwanie i zarządzanie transakcjami ubezpieczeniowymi;
- Monitoring należności i zobowiązań;
- Windykacja należności;
- Zarządzanie ryzykiem finansowym;
- Kompletowanie, sporządzanie i przechowywanie dokumentacji z obszaru prowadzonej działalności.
Wymagania i kwalifikacje:
- Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu ekonomii i finansów;
- Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania finansami;
- Wiedza z zakresu regulacji prawnych normujących obszar finansów, budownictwa;
- Zaangażowanie w powierzone zadania;
- Umiejętność prowadzenia negocjacji z instytucjami finansowymi;
- Umiejętność analizy ekonomiczno-finansowej;
- Bardzo dobra organizacja pracy i dotrzymywanie terminów i umiejętności pracy pod presją czasu;
- Umiejętność formułowania wniosków;
- Skrupulatność, dokładność, dociekliwość;
- Myślenie analityczne i strategiczne, wysoka świadomość biznesowa;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz pracy w zespole;
- Biegła znajomość MS Office, w szczególności Excel, znajomość Access i SQL będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
- Ciekawa, pełna wyzwań praca, w stabilnej firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń;
- Atrakcyjne warunki pracy.