FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A.iBudimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Na nowo utworzone stanowisko w Centrali naszej firmy poszukujemy osób zainteresowanych pracą w charakterze:
Specjalista ds. finansowych
Miejsce pracy: Warszawa
Co możemy zaoferować osobie, która do nas dołączy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wysokiej dynamice rozwoju na rynku polskim.
- Wynagrodzenie podstawowe oraz premię roczną uzależnioną od wyników pracy.
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MulstiSport.
- Możliwość udziału w różnych projektach rozwojowych firmy (program talentowy, szkolenia w ramach Summa University w Hiszpanii, kurs języka angielskiego).
- Pracę w nowym biurze w samym centrum Warszawy (kompleks Wola Retro).
Wyzwania, z jakimi zmierzy się w pracy zatrudniona osoba:
- Obsługa ubezpieczeń majątkowych (z wyłączeniem ubezpieczeń komunikacyjnych).
- Obsługa procesu pozyskania finansowania w formie leasingu (począwszy od przygotowania zapytania ofertowego, kalkulacji, rozmów z leasingodawcami, po prowadzenie rejestru umów oraz rozliczeń).
- Udział w przygotowywaniu rachunku przepływów pieniężnych.
- Obsługa procesu płatności i rozliczeń w razie nieobecności współpracownika działu.
- Udział w innych zadaniach działu finansowego grupy.
Oczekiwania wobec kandydatek i kandydatów:
- 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość produktów ubezpieczeniowych, bankowych oraz ogólna wiedza finansowa.
- Praktyczna, zaawansowana znajomość programu Excel.
- Wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze finansowym.
- Skrupulatność, odpowiedzialność za wykonywane zadania.
- Mile widziana znajomość programu finansowo-księgowego Navision.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Dołącz już dziś do naszego zespołu !