Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:
Główne obowiązki na stanowisku:
• obsługa kadrowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców ( sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)
• utrzymywanie dobrych relacji w obsługiwanymi pracownikami
• odbywanie dyżurów kadrowych u naszych klientów
• przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień
• sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
• prowadzenie kasy gotówkowej biura
• rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
• wystawianie faktur
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie
• doświadczenie w kadrowej obsłudze pracowników minimum 1 rok - warunek konieczny
• doświadczenie w agencji doradztwa personalnego - będzie dużym atutem
• dobra znajomość pakietu MS Office
• mile widziana znajomość programu Płatnik, Dynamics Nav
• bardzo dobra znajomość przepisów prawa praca i zagadnień z zakresu kadr
• dobra znajomość języka angielskiego - mile widziana
• bardzo dobra organizacja czasu pracy
• dokładność, skrupulatność
• prawo jazdy kat. B - mile widziane
Oferujemy:
• pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• umowę o pracę
• możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
• pracę młodym i dynamicznym zespole
• atrakcyjne benefity pozapłacowe, opieka medyczna, karta sportowa
• możliwość zatrudnienia na ¾ lub cały etat