Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności.
Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów.
Konfiguracja narzędzi analitycznych takich jak GA4, GTM, Pixel.
Koordynacja produkcji materiałów reklamowych, takich jak landing page, bannery i treści contentowe.
Przeprowadzanie analiz konkurencji oraz monitorowanie trendów w marketingu online.
Wzmacnianie wizerunku marki w Internecie oraz angażowanie użytkowników.
Tworzenie oraz wdrażanie automatycznych kampanii e-mail i push.
Wsparcie w działaniach SEO i współpraca przy optymalizacji treści stron internetowych.
Wymagania
Co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych lub pracy w agencji marketingowej.
Znajomość Google Ads, Meta Ads oraz Google Analytics.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Dobre zrozumienie zasad SEO/SEM i ich praktyczne wdrażanie.
Mile widziane:
Znajomość dodatkowych platform reklamowych, takich jak Bing Ads czy TikTok Ads.
Doświadczenie w pracy z narzędziami do automatyzacji kampanii e-mail oraz push.
Oferujemy
Umowa o pracę lub kontrakt – zależnie od preferencji.
Praca w trybie hybrydowym: 3 dni w biurze, 2 dni zdalnie.
Konkurencyjne wynagrodzenie.
Kreatywna atmosfera pracy, w której liczy się Twój pomysł i zaangażowanie.
Udział w interesujących projektach z branży marketingu online.
Pakiet medyczno-stomatologiczny w Medicover.
Karty lunchowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa Polityka prywatności.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Kogo szukamy? Szukamy specjalisty, który łączy wiedzę z zakresu marketingu internetowego z umiejętnościami technicznymi i dużą samodzielnością w działaniu. Osoby, która potrafi planować, wdrażać i optymalizować działania marketingowe w e-commerce, a jednocześnie rozumie specyfikę...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Opis stanowiska: Tworzenie grafik i wideo na social media, Aktualizacja stron internetowych, Przygotowywanie materiałów marketingowych: prezentacji, ofert, zaproszeń na wydarzenia, Realizowanie i rozliczanie zamówień marketingowych, Publikacja treści w wewnętrznych kanałach komunikacji, np....
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Tworzenie angażujących treści i budowanie pozytywnego wizerunku firmy; Komunikacja wewnętrzna dotycząca działań biznesowych, strategii oraz inicjatyw marketingowych; Współpraca przy projektach wzmacniających markę i organizowanie wydarzeń (online i offline) Przygotowywanie newsletterów,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Tworzenie grafik i materiałów wideo na potrzeby social media; Aktualizacja treści na stronach internetowych; Przygotowywanie prezentacji, ofert i zaproszeń na wydarzenia; Zamawianie i rozliczanie materiałów marketingowych; Publikacja informacji w wewnętrznych kanałach komunikacji (intranet)...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
8 dni
Współtworzenie strategii rozwoju produktów i optymalizacja portfolio; Realizacja planów marketingowych i nadzór nad wprowadzaniem nowości produktowych; Projektowanie i wdrażanie kampanii mediowych oraz aktywacji konsumenckich; Monitorowanie wyników działań marketingowych i analiza...
Opis stanowiska: Planowanie i realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy. Koordynacja kampanii reklamowych w kanałach tradycyjnych i cyfrowych. Kreowanie i nadzór nad materiałami marketingowymi (ulotki, prezentacje, newslettery, materiały POS) Analiza rynku, trendów i...
Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Udział w rozwoju produktów i optymalizacji portfolio Współtworzenie i implementacja planów marketingowych; Nadzór nad procesem wprowadzania nowości produktowych; Współtworzenie i realizacja kampanii...