Miejsce pracy: The Park, ul. Krakowiaków 46, Warszawa.
Współpraca w oparciu o umowę o pracę.
- Planowanie i egzekucja strategii projektów i komunikacji Customer Experience/Customer Centric Culture w regionie Europa;
- Projektowanie i koordynowanie regionalnych oraz krajowych projektów Customer Experience, propagujących kulturę nastawioną na doskonałą obsługę klientów w Europie, tj.: szkolenia, wydarzenia z ekspertami, filmy promocyjne, CEx Day, konkursy, itp.
- Projektowanie i egzekucja wewnętrznych oraz zewnętrznych kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem takich narzędzi jak: e-mail, Yammer, Newsletter, Sharepoint itp;
- Projektowanie i egzekucja komunikacji z klientami, wywiadów oraz projektów angażujących klientów (kontakt bezpośredni z klientem);
- Koordynacja i/lub uczestnictwo w projektach Customer Experience, polegających na analizie informacji zwrotnej od klientów oraz interesariuszy wewnętrznych, celem proponowania usprawnień w procesach i obsłudze klientów;
- Przygotowywanie i koordynacja materiałów graficznych;
- Przygotowywanie prezentacji oraz raportów z działań;
- Reprezentowanie obszaru na spotkaniach lokalnych, regionalnych i centralnych;
- Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu koordynowanych procesów;
- Współpraca z szerokim gronem interesariuszy, w tym z Senior Management.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki – Zarządzanie, Marketing, Komunikacja, Ekonomia);
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w przygotowywaniu planów działań i komunikacji,raportów, analiz oraz rekomendacji strategicznych;
- Mile widziane doświadczenie w obszarach optymalizacji procesów, zarządzania projektami, efektywnej komunikacji (Design Thinking/Agile);
- Mile widziane doświadczenie w użytkowaniu narzędzi graficznych, tworzenia szablonów
e-mail/Newsletter; - Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (szczególnie Excel);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna współpraca z interesariuszami anglojęzycznymi);
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne - umiejętność pracy
- w zespole oraz otwartość na informację zwrotną;
- Zdolności organizacyjne oraz samodzielność – umiejętność planowania, zarządzania czasem oraz realizacji zadań zgodnie z postawionymi celami;
- Kreatywność i otwartość w proponowaniu działań i usprawnień;
- Orientacja na cele oraz chęć nauki;
- Wysoka kultura osobista.
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym;
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia
w międzynarodowym środowisku; - Pracę w ambitnym i twórczym zespole (zespół międzynarodowy);
- Realny wpływ na działania podejmowane w firmie;
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED,
Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.); - Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania