Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista Customer Experience Warszawa
Specjalista ds. Komunikacji i Projektów w Dziale Customer Experience Europa

Specjalista ds. Komunikacji i Projektów w Dziale Customer Experience Europa

CEMEX Polska Sp. z o.o.
Warszawa, ul. Krakowiaków 46
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1198 dni temu
Specjalista ds. Komunikacji i Projektów w Dziale Customer Experience Europa

 

Miejsce pracy: The Park, ul. Krakowiaków 46, Warszawa.

Współpraca w oparciu o umowę o pracę.

 

Główne zadania
  • Planowanie i egzekucja strategii projektów i komunikacji Customer Experience/Customer Centric Culture w regionie Europa;
  • Projektowanie i koordynowanie regionalnych oraz krajowych projektów Customer Experience, propagujących kulturę nastawioną na doskonałą obsługę klientów w Europie, tj.: szkolenia, wydarzenia z ekspertami, filmy promocyjne, CEx Day, konkursy, itp.
  • Projektowanie i egzekucja wewnętrznych oraz zewnętrznych kampanii komunikacyjnych z wykorzystaniem takich narzędzi jak: e-mail, Yammer, Newsletter, Sharepoint itp;
  • Projektowanie i egzekucja komunikacji z klientami, wywiadów oraz projektów angażujących klientów (kontakt bezpośredni z klientem);
  • Koordynacja i/lub uczestnictwo w projektach Customer Experience, polegających na analizie informacji zwrotnej od klientów oraz interesariuszy wewnętrznych, celem proponowania usprawnień w procesach i obsłudze klientów;
  • Przygotowywanie i koordynacja materiałów graficznych;
  • Przygotowywanie prezentacji oraz raportów z działań;
  • Reprezentowanie obszaru na spotkaniach lokalnych, regionalnych i centralnych;
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu koordynowanych procesów;
  • Współpraca z szerokim gronem interesariuszy, w tym z Senior Management.
Wymagania formalne
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki – Zarządzanie, Marketing, Komunikacja, Ekonomia);
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie w przygotowywaniu planów działań i komunikacji,raportów, analiz oraz rekomendacji strategicznych;
  • Mile widziane doświadczenie w obszarach optymalizacji procesów, zarządzania projektami, efektywnej komunikacji (Design Thinking/Agile);
  • Mile widziane doświadczenie w użytkowaniu narzędzi graficznych, tworzenia szablonów
    e-mail/Newsletter;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (szczególnie Excel);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna współpraca z interesariuszami anglojęzycznymi);
Oczekiwania interpersonalne
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne - umiejętność pracy
  • w zespole oraz otwartość na informację zwrotną;
  • Zdolności organizacyjne oraz samodzielność – umiejętność planowania, zarządzania czasem oraz realizacji zadań zgodnie z postawionymi celami;
  • Kreatywność i otwartość w proponowaniu działań i usprawnień;
  • Orientacja na cele oraz chęć nauki;
  • Wysoka kultura osobista.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym;
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i zdobywania doświadczenia
    w międzynarodowym środowisku;
  • Pracę w ambitnym i twórczym zespole (zespół międzynarodowy);
  • Realny wpływ na działania podejmowane w firmie;
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED,
    Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.);
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
 

Poznaj

Cemex Polska Sp. z o.o.

CEMEX jest globalnym liderem w branży materiałów budowlanych. W świecie stojącym wobec stale rosnącej potrzeby rozwoju budownictwa, pomagamy zaspokajać to zapotrzebowanie poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług naszym klientom oraz naszym społecznościom na całym świecie.