Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. kontaktu z klientem branży multimedialnej

Armatis-LC Polska Sp. z o.o.

Warszawa

5 dni temu

Pasjonują Cię filmy, seriale albo sport? Nie wyobrażasz sobie życia bez telewizji, komputera albo smartfona? Nowinki technologiczne to Twój temat? Jeśli do tego szukasz pracy, dzięki której będziesz mógł/a połączyć pasję do filmów z rozwojem zawodowym to czeka na Ciebie praca w naszym zespole jako:

Specjalista ds. kontaktu z klientem branży multimedialnej
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli lubisz:
  • rozmawiać i doradzać,
  • filmy, seriale, sport, nowości kinowe, multimedia,
  • rozwijać się w obszarze obsługi klienta,
  • pracę w biurze z pozytywną atmosferą,
  • łączyć sukcesywnie pracę z nauką, sportem, hobby.
Czego oczekujemy?
  • bardzo dobrej obsługi komputera,
  • motywacji i pozytywnego nastawienia,
  • dobrej dykcji i chęci podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • dyspozycyjności w 2 soboty w mcu (10:00- 16:00).
Co na Ciebie czeka?
  • wynagrodzenie w granicach 2800 zł – 3800 zł,
  • prowizje - średnio konsultanci wyrabiają +700/ 1000 zł mc,
  • co miesiąc do zgarnięcia bony sodexo od 100 do 400 zł,
  • do wygrania także unikalne gadżety: plecaki, kamerki, słuchawki,
  • praca w zakresie godzin 10-20 (Ty wybierasz w których pracujesz),
  • praca w komfortowym biurze na Mokotowie,
  • zniżka na kartę Multisport,
  • umowa zlecenie lub umowa o pracę - Ty wybierasz,
  • szkolenia na których zdobędziesz wiedzę na temat obsługi klienta,
  • bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy,
  • udział w rekrutacjach wewnętrznych umożliwiających awans.
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (756)
Wałbrzych (61)
Legnica (104)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (249)
Toruń (155)
Lubelskie:
Lublin (242)
Chełm (25)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (925)
Tarnów (55)
Nowy Sącz (69)
Mazowieckie:
Warszawa (2287)
Radom (163)
Płock (95)
Opolskie:
Opole (229)
Nysa (90)
Podkarpackie:
Rzeszów (155)
Przemyśl (43)
Podlaskie:
Białystok (140)
Suwałki (47)
Łomża (20)
Pomorskie:
Gdańsk (474)
Gdynia (202)
Słupsk (66)
Śląskie:
Katowice (510)
Częstochowa (169)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (172)
Elbląg (130)
Ełk (77)
Wielkopolskie:
Poznań (695)
Kalisz (75)
Konin (53)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (333)
Koszalin (86)
Kołobrzeg (33)
Auchan (159)
Tesco (71)
Inditex (45)
Leroy Merlin (138)
Bricoman (9)
STRABAG (10)
ABB (25)
Accenture (233)
Carrefour (92)
PKO BP (312)
PwC (24)
KPMG (39)
Orange (22)
IKEA (31)
Budimex (44)

Rekrutują z Praca.pl