Specjalista ds. majątku trwałego

THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

Warszawa

50 dni temu

Ogłoszenie numer: 3092273, z dnia 2020-02-18

W chwili obecnej firma nasza koncentruje swoją działalność w obszarze outsourcingu zasobów informatycznych, naszymi klientami są wiodące na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej.

Specjalista ds. majątku trwałego

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Nr Ref.: SMT.20.02

 

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej firmy z branży telekomunikacyjnej.

 

Realizowane zadania:

 

Zadania z zakresu finansowego zarządzania majątkiem sieciowym:

1. Prowadzenie ewidencji Środków Trwałych dla majątku sieciowego, w tym: 

  • udział w procesie przenoszenia nakładów na majątek
  • przygotowanie dokumentacji przyjęcia do użytkowania składników majątku,
  • aktualizacja danych w księdze inwentarzowej

2. Realizacja procesu likwidacji składników majątku trwałego, w tym:

  • procesowanie wniosków likwidacyjnych oraz dokumentów LT
  • analizy przydatności majątku
  • analizy amortyzacji przyśpieszonej
  • procesowanie wniosków na zmianę EUL (Economic Useful Life)

3. Realizacja pozostałych procesów oraz analiz związanych z zarządzaniem majątkiem:

  • kwartalne uzgodnienie ksiąg inwentarzowych
  • procesowanie dokumentów MT (zmiana zarządzającego, użytkownika)
  • udział w procesie corocznej weryfikacji EUL (Economic Useful Life)
  • procesowanie wniosków związanych ze zmiana lokalizacji składników aktywów trwałych
  • udział w procesie inwentaryzacji środków trwałych oraz salda nakładów CIP
  • przygotowanie dokumentów dla audytora finansowego

Wymagania

Personalne:

  • odpowiedzialność, umysł analityczny, umiejętność logicznego myślenia
  • umiejętność pracy z liczbami
  • dbałość o szczegóły/rzetelność
  • dobra organizacja pracy
  • komunikatywność, kreatywność, samodzielność
  • umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
  • umiejętność interpretacji zapisów procedur oraz opracowywania / aktualizacji procedur

Specjalistyczne:

  • znajomość obsługi komputera i aplikacji MS Office  - Microsoft Outlook, Word, Excel (praktyczna znajomość Excel na poziomie średniozaawansowanym), Internet Explorer
  • znajomość podstawowych zagadnień finansowych z zakresu inwestycji
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości finansowej 

Mile widziane doświadczenie w zakresie rozliczania inwestycji oraz przygotowywania dokumentów finansowo-księgowych.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.