Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Trade Marketingu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    1 dni
    Zakres zadań: aktywna sprzedaż narzędzi marketingowych stałemu portfelowi kontrahentów, planowanie budżetów marketingowych kontrahentów, tworzenie mediaplanów i ich procesowanie, współpraca z dostawcami, budowanie relacji oraz ustalanie długofalowych działań, współpraca z działem...
  • Marketing Manager

    Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej; Realizacja projektów promujących produkty spółki i pozyskiwanie klientów; Opracowywanie materiałów marketingowych i prowadzenie kampanii reklamowych; Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych oraz na stronie...
  • Specjalista ds. marketingu

    Alter Investment S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kluczowe zadania: udział w kreowaniu strategii marketingowej Spółki; planowanie, organizowanie oraz prowadzenie kompleksowych przedsięwzięć marketingowych wspierających sprzedaż w celu aktywnego poszukiwania nabywców produktów Spółki; przygotowywanie materiałów marketingowych, w tym...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Marketingu

Zbyszko Company
Radom
praca stacjonarna
2270 dni temu
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Radom

Poszukujemy osoby na stanowisko

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie głównie za:
  • opracowanie strategii działań trade marketingowych dla wybranych produktów oraz kanałów sprzedaży;
  • zarządzanie procesem planowania promocji w kanale nowoczesnym i tradycyjnym;
  • wsparcie kanału sprzedaży poprzez poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność, sprzedaż oraz udziały rynkowe marek;
  • efektywną współpracę z działem sprzedaży w zakresie realizowania strategii dla poszczególnych produktów;
  • opracowanie i wdrożenie standardów merchandisingowych;
  • efektywne zarządzanie budżetem promocyjnym;
  • tworzenie rekomendacji działań na podstawie analiz rynku.
Od kandydatów / kandydatek oczekujemy:
  • minimum 3 letnie doświadczenie w dziale marketingu firmy z branży FMCG,
  • znajomość mechanizmów promocyjnych w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym;
  • rozumienie mechanizmów funkcjonowania klientów handlu tradycyjnego i nowoczesnego;
  • bardzo dobrej znajomość narzędzi trade marketingowych;
  • zdolności analityczne;
  • zaangażowania i kreatywności;
  • umiejętności współpracy z innymi działami;
  • dobrej znajomości języka angielskiego;
  • praktyczna znajomość MS Office.
W zamian oferujemy:
  • pracę w nowocześnie zarządzanej firmie z markami, które są liderami w swoich kategoriach;
  • otwartość na nowe rozwiązania i pomysły;
  • środowisko pracy sprzyjające rozwojowi zawodowemu;
  • dobrą atmosferę współpracy.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Trade Marketingu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior
    1 dni
    Zakres zadań: aktywna sprzedaż narzędzi marketingowych stałemu portfelowi kontrahentów, planowanie budżetów marketingowych kontrahentów, tworzenie mediaplanów i ich procesowanie, współpraca z dostawcami, budowanie relacji oraz ustalanie długofalowych działań, współpraca z działem...
  • Marketing Manager

    Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej; Realizacja projektów promujących produkty spółki i pozyskiwanie klientów; Opracowywanie materiałów marketingowych i prowadzenie kampanii reklamowych; Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych oraz na stronie...
  • Specjalista ds. marketingu

    Alter Investment S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Kluczowe zadania: udział w kreowaniu strategii marketingowej Spółki; planowanie, organizowanie oraz prowadzenie kompleksowych przedsięwzięć marketingowych wspierających sprzedaż w celu aktywnego poszukiwania nabywców produktów Spółki; przygotowywanie materiałów marketingowych, w tym...