Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Utrzymania Infrastruktury jako:
- określanie i wydawanie wytycznych, monitorowanie i kontrolę przestrzegania przepisów z zakresu prawa budowlanego dotyczącego przeglądów technicznych dla obiektów budowlanych Spółki,
- tworzenie, weryfikację i/lub opracowywanie procedur lub zasad zarządzania infrastrukturą budowlaną Spółki oraz nadzór nad ich przestrzeganiem,
- gromadzenie, prowadzenie i aktualizację dokumentacji elektronicznej obiektów budowlanych Spółki oraz wydanych wymagań i wytycznych,
- kwalifikowanie i/lub ustalanie zakresów remontów i modernizacji obiektów budowlanych Spółki,
- sprawowanie kontroli nad realizacją zadań utrzymania w zakresie obiektów budowlanych,
- udział w komisjach technicznych, przeglądach i odbiorach robót.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bezpłatne przejazdy całą komunikacją miejską,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia wyższego technicznego (budownictwo, transport) lub zarządzania nieruchomościami,
- 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z zarzadzaniem infrastrukturą lub procesem budowlanym, jako pracownik naukowy w zakresie budownictwa lub projektant konstrukcji budowlanych,
- znajomości przepisów z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
- umiejętności obsługi programów: MS Word, Ms Excel, MS Outlook na poziomie dobrym,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania lub do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.