Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. obsługi administracyjno-prawnej / ds. wsparcia Zarządu

mBank S.A.

Poznań

1 dzień temu


Opis projektu, do którego rekrutujemy:


Falest Investments S.A. to multidyscyplinarny zespół o startupowej kulturze
pracy realizujący innowacyjny projekt  prowadzony w ramach Grupy
mBanku dotykający obszarów e-commerce, płatności oraz finansowania.

 

Bazujemy na najnowszych trendach z obszarów budowy produktu
i propozycji wartości, jesteśmy radykalni w klientocentrycznym sposobie
pracy,  kierujemy się analitycznym podejściem do zachowań klienta.

Naszym celem jest tworzenie doskonałych doświadczeń zakupowych

w cyfrowym handlu.

 

Specjalista ds. obsługi administracyjno-prawnej / ds. wsparcia Zarządu

Miejsce pracy: Poznań

Nr Ref.: SPE/113/0618

 

Zakres odpowiedzialności Specjalisty będzie wyglądał następująco:

  • Współpraca z Zarządem w realizacji codziennych obowiązków, w tym wsparcie w przygotowaniu dokumentacji posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
  • Udział w projektach wyznaczonych przez Zarząd, obejmujących m.in. obszary rozwoju biznesu, marketingu i administracyjno-prawny
  • Wsparcie Członków Zarządu przy opracowywaniu raportów i prezentacji
  • Koordynacja współpracy z kancelariami prawnymi
  • Codzienna współpraca z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi Spółki

Masz to coś?

  • Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (zadania administracyjne, praca z dokumentami, stanowiska wsparciowe)
  • Znasz aplikacje pakietu Office: Word, Excel, Power Point, Outlook
  • Komunikujesz się swobodnie w j. angielskim
  • Jesteś samodzielny, cechuje Cię dobra organizacja pracy oraz wiesz, jak ustalać priorytety zadań
  • Pracujesz z zaangażowaniem oraz dokładnością
  • Masz Asa w rękawie na każdy ASAP
  • Posiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz lubisz pracę z ludźmi

Nasza propozycja:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Samodzielne stanowisko, z odpowiedzialnym zakresem obowiązków dające satysfakcję zawodową oraz osobistą
  • Inspirującą atmosferę pracy, z pozytywną energią każdego dnia


Administrator danych: mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, dalej nazywany „Bankiem”(dane rejestrowe: Nr KRS 0000025237, wpis do Rejestru Przedsiębiorców Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy, NIP: 526-021-50-88,
według stanu na dzień 01.01.2018 r. kapitał zakładowy mBanku S.A. (w całości wpłacony) wynosi 169.248.488 złotych jest administratorem Pani/Pana danych osobowych i będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe podane w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym dla celów przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Informujemy, że podanie danych osobowych w aplikacji i kwestionariuszu aplikacyjnym, którego zakres wynika z przepisów Kodeksu pracy oraz przepisów szczególnych związanych z zatrudnieniem, jest dobrowolne, choć niezbędne i jako takie jest warunkiem udziału w procesie rekrutacji, a odmowa podania danych uniemożliwia dalszy udział w procesie rekrutacji. W przypadku podania przez Panią/Pana szerszego zakresu informacji niż wynikający z kwestionariusza aplikacyjnego, Bank będzie przetwarzał takie informacje tylko jeśli wyrazi Pani/Pan dodatkową zgodę na przetwarzanie takich danych osobowych. W takim przypadku, ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych za pomocą skrzynki pocztowej: RODOdlapracowników@mbank.pl dostępnej ze strony www.mbank/kariera/rodo (dotyczy kandydatów do pracy, byłych pracowników i współpracowników). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny dla celów procesu rekrutacyjnego oraz jego badania, po upływie którego dane zostaną trwale usunięte, chyba że wyrazi Pani/Pan zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, w takim wypadku Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia kolejnych rekrutacji, ale nie dłużej niż przez okres 3 lat.

Bank w celu związanym z prowadzeniem rekrutacji może przekazać Pani/Pana dane osobowe następującym podmiotom: placówkom partnerskim mBank SA (link), spółkom z Grupy mBank: mLeasing SA, mFactoring SA, mBank Hipoteczny SA, mCorporate Finance, mFinanse SA, Falest Investments SA. oraz pracownikom firm outsourcingowym Alexander Mann Solutions Poland Sp. z o.o. i Randstad Services APO Sp. Z o.o. S.K. i partnerowi przeprowadzającemu badanie procesu rekrutacyjnego - Great Digital Magdalena Pawlak-Dobrzańska.

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych i ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przeniesienia dostarczonych przez Pana/Panią danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych osobowych. W celu realizacji powyższych uprawnień, należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Inspektorochronydanychosobowych@mbank.pl.

Poznaj

mBank S.A.

Jesteśmy trzecim, co do wielkości bankiem w Polsce. Dzięki uzupełnieniu oferty BRE o wyspecjalizowane usługi finansowe, świadczone przez spółki strategiczne Grupy, BRE Bank stworzył niezwykle nowoczesną, kompleksową i elastyczną ofertę w dziedzinie bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej, detalicznej i zarządzania aktywami, uzupełnioną o usługi faktoringowe, leasingowe, doradztwo, usługi maklerskie a także o ubezpieczenia.

Najważniejszym wyróżnikiem BRE Banku i źródłem przewagi konkurencyjnej są ludzie - kompetentni, słuchający Klientów, aktywnie poszukujący najlepszych rozwiązań, zaangażowani i gotowi do przekraczania oczekiwań.

Najwyższa jakość usług finansowych oraz konkurencyjność BRE Banku na rynku bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej, zarządzania aktywami oraz na rynku usług detalicznych nie byłaby możliwa, gdyby nie zaangażowanie naszych pracowników tworzących zgrany zespół najwyższej klasy specjalistów.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Specjalista ds. Administracyjnych Praca Specjalista ds. Administracyjnych

Aplikujesz na ogłoszenie

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (808)
Wałbrzych (53)
Legnica (68)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (181)
Toruń (98)
Lubelskie:
Lublin (127)
Chełm (22)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (844)
Tarnów (45)
Nowy Sącz (38)
Mazowieckie:
Warszawa (1734)
Radom (70)
Płock (38)
Opolskie:
Opole (122)
Nysa (20)
Podkarpackie:
Rzeszów (79)
Przemyśl (30)
Podlaskie:
Białystok (106)
Suwałki (41)
Łomża (26)
Pomorskie:
Gdańsk (405)
Gdynia (159)
Słupsk (49)
Śląskie:
Katowice (481)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (98)
Elbląg (52)
Ełk (17)
Wielkopolskie:
Poznań (514)
Kalisz (44)
Konin (43)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (262)
Koszalin (59)
Kołobrzeg (24)
Auchan (121)
Tesco (517)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (18)
STRABAG (13)
ABB (81)
Accenture (247)
Luxoft (191)
PKO BP (310)
KPMG (33)
Orange (21)
IKEA (2)
Budimex (25)

Rekrutują z Praca.pl