Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków Skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; Niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Pracownik Biurowy

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik biurowo - techniczny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik Biurowy Poznań
Specjalista ds. Obsługi Kancelaryjnej

Specjalista ds. Obsługi Kancelaryjnej

Apator Powogaz S.A.
Poznań
praca stacjonarna
1795 dni temu

„APATOR POWOGAZ" S.A.
w Poznaniu
Wiodący producent urządzeń do opomiarowania wody i ciepła w Polsce
poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Kancelaryjnej
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
  • Zapewnienie sprawnej i funkcjonalnej obsługi kancelaryjnej;
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej;
  • Prowadzenie dziennika korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
  • Prowadzenie rejestru dokumentów finansowych, faktur i innych wpływających do Spółki i ich wprowadzanie do systemu ERP;
  • Dystrybucja korespondencji przychodzącej do komórek organizacyjnych zgodnie z ich przeznaczeniem
  • Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z opłat portoryjnych;
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji;
  • Współpraca z dostawcami;
  • Dbanie o archiwizację dokumentacji przychodzącej i wychodzącej;
  • Odbieranie połączeń telefonicznych.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze etatu, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 90-cio letnią tradycją; 
  • Możliwość zwiększania kompetencji zawodowych;
  • Doskonałą lokalizację miejsca pracy – Poznań-Jeżyce;
  • Pracę w zróżnicowanym środowisku;
  • Korzystanie z Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • Przejrzysty system premiowania;
  • Dodatkowe benefity (karty sportowe Benefitsystems, prywatna opieka medyczna LUXMED);
  • Możliwość zawarcia korzystnej umowy ubezpieczenia grupowego;
  • Zapewniamy różnorodny i ciekawy pakiet socjalny finansowany z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, w tym korzystanie z firmowych apartamentów nad morzem;
  • Bezpłatne miejsce parkingowe na parkingu zakładowym.
Oczekujemy:
  • Wykształcenia średniego na kierunku ekonomicznym lub administracyjnym, mile widziane ukończone studia wyższe;
  • 2 – letniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Znajomości procedur w zakresie obsługi kancelaryjnej;
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Umiejętności pracy z dokumentami;
  • Umiejętności w zakresie budowania dobrych relacji z ludźmi;
  • Nienagannej kultury osobistej;
  • Doskonałej organizacji pracy własnej (zadaniowości, umiejętności planowania, zarządzania własnym czasem oraz pracą)
  • Umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz presją czasu;
  • Samodzielności;
  • Sumienności;
  • Dokładności;
  • Komunikatywności;
  • Dyspozycyjności;
  • Odpowiedzialności.

Proszę o dodanie do oferty pracy poniższej zgody:

Zgadzam się na zachowanie mojej aplikacji rekrutacyjnej dla potrzeb przyszłych rekrutacji, jednak nie dłużej niż 3 miesiące.

Administratorem danych jest APATOR POWOGAZ S.A., ul. Klemensa Janickiego 23/25, 60-542 Poznań (dalej: My). Dane podane przez Ciebie w CV oraz w liście motywacyjnym będziemy przetwarzać w celach rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację z naszej rekrutacji pisząc na adres e-mail sekretariat@apator.com.

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

 

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

    Selgros Cash&Carry   Piaseczno, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, rozładunek i załadunek towaru, składowanie i magazynowanie towaru, przemieszczanie towaru ręcznie oraz za pomocą wózków jezdniowych.
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków Skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; Niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Pracownik administracyjno - biurowy

    COGNOR S.A. Oddział Złomrex we Wrocławiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami; Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji; Prowadzenie ewidencji...
  • Pracownik Biurowy

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
  • Referent ds. organizacyjno-administracyjnych i archiwum Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi   Łódź, ul. Warecka 3    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz się zajmować: Przyjmowanie i ewidencjonowanie materiałów przeznaczonych do archiwizowania; Porządkowanie, zabezpieczanie i udostępnianie zasobów gromadzonych w archiwum; Wprowadzanie danych do informatycznej bazy danych; Przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłanie;...
  • Referent ds. administracyjno biurowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
  • Pracownik biurowo - techniczny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Obsługa wewnętrznych systemów i aplikacji; Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych; Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salach konferencyjnych; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy;...