Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego

Frisco S.A.

Warszawa

59 dni temu

 Jesteśmy liderem warszawskiego
rynku zakupów spożywczych
z dostawą do domu.
Dołącz do naszego zespołu!

 

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa
TWOJE ZADANIA:
  • obsługa klienta biznesowego,
  • przygotowywanie ofert handlowych,
  • aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów,
  • monitorowanie satysfakcji klienta w zakresie jakości świadczonych usług,
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy,
  • aktywna współpraca z innymi działami w firmie,
DOCENIAMY:
  • doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub sprzedaży,
  • sumienność i dobrą organizację pracy,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • samodzielność w działaniu,
  • odporność na stres i pracę pod presją czasu.
Oferujemy:
  • Możliwość nabycia nowych umiejętności i doświadczeń
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Pracę, do której przychodzi się z przyjemnością, bo jesteśmy zespołem fajnych ludzi
  • Ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe
  • Stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży
  • Nowoczesne centrum logistyczne
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta