Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - branża TSL
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: 4489
Agencja pracy Gi Group - posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dla jednego z naszych Klientów, firmy z branży TSL, poszukuję kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - branża TSL
Zadania na stanowisku:
- utrzymywanie codziennych relacji z klientami w zakresie obsługi zleceń spedycyjno-magazynowych
- bieżąca obsługa zleceń spedycyjnych klientów (np.: przygotowanie dokumentacji dla agencji celnej, awizacje magazynowe, obsługa systemów portowych, wystawianie faktur sprzedażowych itp.)
- realizowanie założonego planu i raportowanie wykonanych usług i zleceń
- systematyczne wprowadzanie danych do systemu Comarch Optima
- współpraca z działami operacyjnymi w celu sprawnej i terminowej obsługi zleceń
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o profilu spedycyjno-magazynowym – WARUNEK KONIECZNY.
- umiejętność prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych z klientem
- znajomość języka angielskiego/ rosyjskiego
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- umiejętność planowania i realizowania celów
- rzetelność, uczciwość, terminowość, komunikatywność
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet szkoleń wewnętrznych dopasowanych do indywidualnych potrzeb pracownika.
- trakcyjne wynagrodzenie – stała pensja + system premiowy
- pakiet benefitów: opieka medyczna, dofinansowanie karty Mulitisport, ubezpieczenie
Dla jednego z naszych Klientów, firmy z branży TSL, poszukuję kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta - branża TSL
Zadania na stanowisku:
- utrzymywanie codziennych relacji z klientami w zakresie obsługi zleceń spedycyjno-magazynowych
- bieżąca obsługa zleceń spedycyjnych klientów (np.: przygotowanie dokumentacji dla agencji celnej, awizacje magazynowe, obsługa systemów portowych, wystawianie faktur sprzedażowych itp.)
- realizowanie założonego planu i raportowanie wykonanych usług i zleceń
- systematyczne wprowadzanie danych do systemu Comarch Optima
- współpraca z działami operacyjnymi w celu sprawnej i terminowej obsługi zleceń
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o profilu spedycyjno-magazynowym – WARUNEK KONIECZNY.
- umiejętność prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych z klientem
- znajomość języka angielskiego/ rosyjskiego
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- umiejętność planowania i realizowania celów
- rzetelność, uczciwość, terminowość, komunikatywność
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet szkoleń wewnętrznych dopasowanych do indywidualnych potrzeb pracownika.
- trakcyjne wynagrodzenie – stała pensja + system premiowy
- pakiet benefitów: opieka medyczna, dofinansowanie karty Mulitisport, ubezpieczenie