Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,...
GEFCO PolskaNatolin, k. Grodziska Mazowieckiego
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
Chcesz pracować w młodym, dynamicznym i ambitnym zespole? Nie boisz się wyzwań i lubisz pracę w nieformalnej i przyjaznej atmosferze? Jeśli tak – szukamy właśnie Ciebie
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Obsługa klienta w zakresie rozpatrywania reklamacji;
Realizacja ticketów reklamacyjnych i zarządzanie bazą danych;
Ustosunkowywanie się do zapytań reklamacyjnych, mailowa korespondencja z klientami wewnętrznymi;
Kontakt z klientami zewnętrznymi;
Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta.
Oczekujemy od Ciebie:
Bardzo dobrej obsługi programów MS Office;
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
Umiejętnej organizacji pracy;
Zdolności analitycznych i skrupulatności;
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie obsługi klienta.
Oferujemy:
Elastyczne godziny realizacji zadań (8 godzin dziennie);
Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowej organizacji;
Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: przestrzeganie przepisów prawa i standardów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych,...
GEFCO PolskaNatolin, k. Grodziska Mazowieckiego
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie Budowanie relacji z klientami Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a...
Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...