Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 godz.
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 godz.
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Banking Customer Support

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 godz.
    Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Płock Specjalista ds. Obsługi Klienta Płock
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży w Branży Budowlanej

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży w Branży Budowlanej

SIG Sp. z o.o.
Płock
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
228 dni temu
SIG jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku dystrybucji specjalistycznych materiałów budowlanych, obsługującej branżę budowlaną i konstrukcyjną na terenie całej Europy. Oferuje ona swoim Klientom wsparcie w formie profesjonalnych konsultacji, szybkiej obsługi handlowej, uzupełnionej o usługi transportowe, punktualnych dostaw i szeroki wybór produktów. Zobowiązuje się do zapewnienia efektywnej obsługi na każdym etapie prac budowlanych i wykończeniowych. Firma od lat rozwija swoje kanały sprzedaży, obejmujące zarówno tradycyjne formy sprzedaży jak również dynamicznie rozwijający się sektor e-commerce.

Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży w Branży Budowlanej
Miejsce pracy: Płock
Zakres obowiązków obejmuje:
  • Aktywną obsługę klienta,
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zamówień sprzedażowych w naszym wewnętrznym systemie,
  • Przygotowywanie atrakcyjnych ofert handlowych,
  • Kontrolowanie i weryfikacja stanów magazynowych,
  • Przetwarzanie potrzeb związanych z transportem do osoby odpowiedzialnej za logistykę,
  • Kompletowanie niezbędnych dokumentów sprzedażowych.
Oczekujemy od Ciebie:
  • Sprawnego posługiwania się pakietem MS Office
  • Umiejętności współpracy w zespole
  • Doświadczenia na stanowisku o podobnym profilu
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Komunikatywności oraz rzetelności
  • Umiejętności skutecznej organizacji pracy
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i rynku branży budowlanej .
Zapewniamy:
  • Umowę o pracę.
  • Stabilność zatrudnienia od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00-15:00 lub 7.30-15.30.
  • Samodzielną pracę oraz możliwość wprowadzania swoich pomysłów w życie.
  • Pracę w firmie o wypracowanej kulturze organizacyjnej.
  • Platformę, która ma na celu wsparcie dobrobytu pracowników.
  • Szansę skorzystania z opieki medycznej lub karty sportowej.
  • Dajemy możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
  • Kompleksowy program szkoleń i warsztatów, które pomagają w rozwijaniu umiejętności (sprzedażowe, produktowe itp.).
  • Udział w programie wdrożeniowym dla nowych pracowników (zawiera wszelkie niezbędne informacje dotyczące danego stanowiska).
  • Szereg szkoleń e-learningowych na temat zasad prowadzenia działalności.
  • Możliwość rozwoju w strukturach naszej organizacji.
  • Zniżki na nasze produkty i usługi.
  • Udział w akcjach charytatywnych.
  • Bezpieczne warunki pracy.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez SIG sp. z o.o. na potrzeby procesu rekrutacyjnego.

W przypadku woli udziału w projektach rekrutacyjnych w przyszłości prosimy o dołączenie dodatkowej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez SIG sp. z o.o. na potrzeby procesu rekrutacyjnego oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest SIG sp. z o.o. (ul. Kamieńskiego 51, 30-644 Kraków). Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego lub nawiązania współpracy w oparciu o umowę cywilnoprawną. Podstawą przetwarzania danych osobowych kandydatów jest art. 22-1§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 poz. 108 z późn. zm.) oraz ich zgoda w zakresie nieujętym ww. przepisem. Mają Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), a w sytuacjach określonych prawem – usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Państwa dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim poza podmiotami uczestniczącymi w procesie rekrutacyjnym oraz nie będą przekazywane do państw trzecich. Państwa dane nie będą podlegały profilowaniu.
 

Poznaj

SIG Sp. z o.o.

ul. Kamieńskiego 51
30-644 Kraków

Dlaczego warto?

Jesteśmy częścią Grupy SIG. SIG działa w obszarze dystrybucji materiałów budowlanych. Międzynarodowy koncern SIG plc z siedzibą w Wielkiej Brytanii istnieje od 1956 roku i notowany jest na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa SIG obecna jest w 7krajach Europy, tworząc rozległą sieć oddziałów handlowych, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Beneluksie, Francji, Irlandii. Nasze działanie cechuje wielopłaszczyznowość: dostarczamy produkty zarówno do indywidualnych, jak i instytucjonalnych odbiorców. Od małych obiektów (np. budowa domów jednorodzinnych) po potężne inwestycje (hale sportowe, centra handlowe, lotniska).

Proces rekrutacyjny


Krok Analiza nadesłanych aplikacji
Krok Kontakt telefoniczny
Krok Spotkanie rekrutacyjne

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 godz.
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 godz.
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Banking Customer Support

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 godz.
    Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów, ul. Domaniewska 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta, komunikatywna znajomość języka angielskiego,...
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.