W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wspieranie klientów w branży hotelowej.
Dołącz do nas, a zyskasz:
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Na etapie wdrożenia wsparcie doświadczonych kolegów
- Rozwój w obszarze sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta
- Świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
- Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
- Premie finansowe, konkursy zespołowe, bonusy
Oczekujemy:
- Znajomości jęz. polskiego (min. C1)
- Doświadczenia w sprzedaży – będzie atutem
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Sprawne poruszanie się w Internecie
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Dostępności do pracy od poniedziałku do niedzieli- 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie
Warto do nas dołączyć:
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
Poznaj
Sitel Polska Sp. Z o.o.
W Sitel Group wierzymy, że doświadczenie jest wszystkim, a szczęśliwi współpracownicy odnoszą sukcesy. Dlatego dajemy naszym ludziom narzędzia i swobodę uczenia się, rozwoju, zabawy i bycia sobą.
Wiemy, że doświadczenie pracownika to doświadczenie klienta – i jesteśmy zaangażowani w transformację branży contact center.
Od 2004 Sitel Polska aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces. W Polsce działamy w kilku lokalizacjach, stale dbając o komfort naszych pracowników.
Ponad 90% naszych menadżerów rozwinęło swoje skrzydła z nami rozpoczynając swoje kariery na stanowisku CSP. Dziś to oni są liderami Sitel Polska.
Dołącz do nas, czekamy na Ciebie!