Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta - język węgierski
Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
78 dni temu

 

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

Ze względu na rozwój rynku dla naszego Klienta z branży medycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

Specjalista ds. Obsługi Klienta - język węgierski
Miejsce pracy: Warszawa

 

Podczas pracy będziesz odpowiedzialny między innymi za świadczenie usług wsparcia telefonicznego i e-mailowego na najwyższym możliwym poziomie

.

Wymagania:
  • biegła znajomość języka węgierskiego - warunek konieczny
  • mile widziana znajomość dodatkowych języków
  • umiejętność obsługi komputera
  • zainteresowanie i/lub doświadczenie branżą medyczną będzie dodatkowym atutem
  • zdolność do pracy w pełnym wymiarze godzin
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • umiejętność pracy zespołowej
W zamian oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • Karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
  • przyjazna atmosfera pracy
  • profesjonalne szkolenia
  • dogodną lokalizację

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty