Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- umowę zlecenie,
- pracę w godzinach 08.00-16.00 od pon. do pt.,
- komfortowe warunki i nowoczesne narzędzia pracy,
- profesjonalne szkolenie ułatwiające Ci proces wdrożenia,
- pakiet benefitów (karta multi sport, dofinansowanie do opieki medycznej, konkursy motywacyjne)
- Stabilność i rozwój - zależy nam na długofalowej współpracy, więc perspektywy rozwoju staną przed Tobą otworem – to, jak je wykorzystasz, będzie zależało od Ciebie,
- Czas i uwagę - doświadczenie zdobędziesz pod okiem najlepszych i najbardziej doświadczonych managerów i liderów.
- utrzymywać dobre relacje z Klientem,
- doradzać swoim Klientom,
- dbać o realizację planów handlowych,
- obsługiwać infolinię oraz skrzynkę mailową,
- pozyskiwać zamówienia dla firmy na stałej bazie klientów.
- jesteś osobą nastawioną na realizację celów
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie,
- jesteś osobą komunikatywną o dużej kulturze osobistej
- posiadasz motywację do nauki i rozwoju,
- angażujesz się w wykonywane obowiązki
- …to czekamy na Ciebie.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Być może czekamy właśnie na Ciebie
Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.