Ale do innych pasujemy doskonale.
- Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych
- Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność wydawanych decyzji oraz poprawność zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz OWU
- Obsługa klienta z dbałością o jak najwyższe standardy, celem zwiększenia zadowolenia oraz satysfakcji klienta
- Masz min. 3-miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta w Contact Center
- Jesteś absolwentem min. szkoły średniej
- Znasz zasady profesjonalnej obsługi klienta
- Znasz produkty ofertowane przez PZU w ramach organizacji usług assistance
- Wyróżniasz się wysokimi zdolnościami interpersonalnymi
- Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
- Umowa o pracę
- Motywujący system wynagrodzeń
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
- Opieka medyczna w PZU Zdrowie
- Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
- Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
- Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
- Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
- Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
- Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
- 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
- Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
GRUPA PZU
Jesteśmy atrakcyjnym i stabilnym pracodawcą
Jako jedna z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej często wyznaczamy kierunek dla całej branży. Stawiamy przy tym na innowacyjność, ciągłe poszukiwanie usprawnień i łamanie schematów. Dzięki skali i różnorodności naszej organizacji jesteśmy wyjątkowym pracodawcą dla profesjonalistów z różnym doświadczeniem zawodowym i różnymi kompetencjami. Tworzymy kulturę organizacyjną, która wspiera innowacje i współpracę między różnymi obszarami na terenie całego kraju. Jesteśmy jednym z największych pracodawców w Polsce. Jako grupa zapewniamy pracę dla ok. 150 tys. osób. Niezależnie od obszaru biznesowego oferujemy rozwój i pracę z najlepszymi ekspertami w branży. Dbamy, aby oferowane przez nas warunki pracy były rynkowe i motywujące. Realizujemy duże i ciekawe projekty. Nie musisz znać się na ubezpieczeniach, aby z nami pracować. Jesteśmy cenieni za doświadczenie, a innowacyjność i najnowsze technologie to kierunek, w którym podążamy. W PZU masz realny wpływ na biznes, szansę na rozwój w swojej specjalności i pewność, że Twoja praca ma sens.