Weź udział w nowym projekcie i rozwiń swoją karierę zawodową. Nasz klient – lider na rynku, którego misją jest dostarczanie profesjonalnej obsługi klientów oraz wprowadzanie nowych technologii przygotowuje zupełnie nowy projekt biznesowy. To doskonała okazja do rozwoju swoich umiejętności i stworzenia unikatowych rozwiązań wraz z zespołem doświadczonym specjalistów.
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Opis stanowiska:
• Wprowadzanie zamówień do systemu SAP
• Procesowanie zamówień pomiędzy rynkiem polskim, a niemieckim
• Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, korespondencja mailowa
• Kontaktowanie się z zespołem w języku niemieckim
Wymagane umiejętności:
• Znajomość niemieckiego (min. B2)
• Znajomość angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2)
• Umiejętności organizacji pracy i zarządzania czasem
• Proaktywna postawa i odpowiedzialne podejście do pracy
• Chęć nauki nowych rzeczy
Oferta:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę
• Szkolenie z programu SAP (od podstaw)
• Ubezpieczenie na życie
• Ubezpieczenie medyczne
• Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (Mutlisport/vouchery do teatru lub kina/program kafeteryjny)
• Świetna lokalizacja (centrum Warszawy)
• Nowoczesna przestrzeń biurowa
• Możliwości awansu
• Szkolenia biznesowe i ogólnorozwojowe