Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Warsaw
Nr ref.: JO-1905-429888-KD
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Weź udział w nowym projekcie i rozwiń swoją karierę zawodową. Nasz klient – lider na rynku, którego misją jest dostarczanie profesjonalnej obsługi klientów oraz wprowadzanie nowych technologii przygotowuje zupełnie nowy projekt biznesowy. To doskonała okazja do rozwoju swoich umiejętności i stworzenia unikatowych rozwiązań wraz z zespołem doświadczonym specjalistów.
W zależności od Twoich umiejętności i zainteresowań będziesz zajmować się:
- Kontaktowaniem się z klientem w języku holenderskim
- Odpowiadanie na zgłoszenia klientów
- Koordynowanie procesem dostarczania produktów
- Procesowanie zamówień w systemie SAP (Nie wiesz czym jest SAP? Nauczymy Cię jego obsługi od postaw)
- Monitorowanie codziennych zleceń i ich terminową realizację
- Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z dostawą produktów
- Udział w specjalnych projektach i procesie ciągłego doskonalenia
Wymagane umiejętności:
- Znajomość holenderskiego (min. B2)
- Znajomość angielskiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2)
- Umiejętności organizacji pracy i zarządzania czasem
- Proaktywna postawa i odpowiedzialne podejście do pracy
- Chęć nauki nowych rzeczy
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę
- Szkolenie z programu SAP (od podstaw)
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (Mutlisport, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, program kafeteryjny)
- Świetna lokalizacja (centrum Warszawy, tuż obok stacji metra)
- Możliwości awansu oraz szkoleń firmowych
- Nowoczesna przestrzeń biurowa