Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
24 godz.
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 9 175 - 14 350 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku jest odpowiedzialna za: Współpraca z Klientem Biznesowym; Sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych: Światłowodu, telefonii komórkowej oraz ICT; Bezpośrednią sprzedaż światłowodu Orange dla klientów indywidualnych; Pozyskiwanie nowych klientów oraz...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
timework Sp. z o.o.s.k.
Szczecin
praca stacjonarna
2846 dni temu
timework sp. z o.o. s. k. Agencja Pracy tymczasowej została założona w 2003 roku. Jesteśmy prężnie działającą Agencją Pracy. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie leasingu pracowniczego, rekrutacji oraz selekcji pracowników. Firma timework posiada certyfikat wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 9688.
W związku z aktualnym projektem rekrutacyjnym dla naszego Klienta z branży opiekuńczej , poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
Jeśli posiadasz doświadczenie w zadaniach wymienionych poniżej:
stały kontakt z klientami i partnerami w Niemczech
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy
organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą
nawiązywanie współpracy z partnerami biznesowymi – pozyskiwanie nowych kontraktów
Wymagania:
Jeśli spełniasz poniższe wymagania:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
praktyczna znajomość pakietu MS Office
umiejętność pracy pod presją czasu
komunikatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
Jeśli chcesz zmienić aktualne miejsce pracy, rozwinąć się zawodowo, poprawić budżet poprzez wyższe zarobki, zmienić nastawienie do pracy, dajemy Ci to wszystko:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
atrakcyjny system wynagrodzeń
pakiet medyczny
możliwość rozwoju
wykorzystanie języka niemieckiego w codziennej pracy
pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę w firmie o ugruntowanej/stabilnej pozycji na rynku
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat
24 godz.
pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 9 175 - 14 350 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na stanowisku jest odpowiedzialna za: Współpraca z Klientem Biznesowym; Sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych: Światłowodu, telefonii komórkowej oraz ICT; Bezpośrednią sprzedaż światłowodu Orange dla klientów indywidualnych; Pozyskiwanie nowych klientów oraz...