Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Agfa Graphics

Warszawa

7 dni temu


Agfa Graphics to międzynarodowa korporacja, zatrudniająca ponad 5 000 pracowników na całym świecie i działająca w 30 krajach, lider w technologii prepress, posiadająca największą na rynku ofertę materiałów poligraficznych, urządzeń i oprogramowania.


Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Jako członek naszego zespołu obsługi klienta będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie, rejestrowanie, planowanie zamówień naszych produktów, jak również za wprowadzanie zamówień na części zamienne. Specjalista ds. Obsługi Klienta współdziała z naszymi klientami za pośrednictwem telefonu, e-maili i systemu zamówień. To stanowisko daje możliwość poznania różnorodnych klientów w środowisku międzynarodowym i daje szansę na budowanie i utrzymanie bazy klientów zapewniając im długofalowe wsparcie. Świadczenie usług obsługi klienta jest dla nas tak samo ważne jak sprzedaż produktów, które oferujemy. 

 

 Przykładowe zadania:
  • Prowadzenie / zarządzanie kalendarzem dostępności inżynierów serwisu
  • Dbałość o efektywne planowanie wizyt serwisantów u klientów związanych z instalacją i naprawą sprzętu
  • Procesowanie i monitorowanie zamówień części zamiennych (dla Serwisantów i klientów) w systemie SAP / CSMS
  • Planowanie prewencyjnych konserwacji, napraw, uzgadnianie ich z klientem
  • Zarządzanie wyceną usług serwisowych, zapytaniami "ad hoc" klientów, monitorowanie procesu fakturowania
  • Organizowanie, specjalnych transportów do klientów w nagłych przypadkach
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Minimalnie podstawowa znajomość języka angielskiego; znajomość języka polskiego nie jest wymagana
  • Dobre umiejętność komunikacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość systemu SAP będzie atutem
  • Umiejętność obsługi programu Excel będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie pracy z klientem mile widziane
Oferujemy:
  • Pracę w dedykowanym środowisku B2B, z europejskimi klientami
  • Pełny zakres odpowiedzialności za procesowanie zamówień (nie jest to praca Call Center)
  • Szansę na budowanie i utrzymanie solidnej bazy klientów zapewniając im długoterminowe wsparcie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • Godziny pracy od 7.30 - 17 (8-godzinne zmiany), od poniedziałku do piątku 
  • Lokalizacja biura: Oxygen ul. Jutrzenki 137a, Warszawa

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

pod ogłoszeniem "APLIKUJ TERAZ".

 

Poznaj

Agfa NV

Agfa Graphics to międzynarodowa korporacja, zatrudniająca ponad 5 000 pracowników na całym świecie i działająca w 30 krajach, lider w technologii prepress, posiadająca największą na rynku ofertę materiałów poligraficznych, urządzeń i oprogramowania.

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta