Twoje codzienne zadania:
- Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta (e-mail/telefon);
- Odbieranie połączeń przychodzących i realizowanie celów wyznaczonych przez klienta;
- Przestrzeganie polityki i procedur firmy;
- Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy;
- Osiąganie celów jakościowych dotyczących połączeń i satysfakcji klienta.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Język: Biegła znajomość języka angielskiego (C1/C2) i polskiego (B2);
- Doświadczenie: Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta;
- Technologia: Znajomość MS Office i rozwinięte umiejętności obsługi komputera;
- Osobowość: Bycie zmotywowanym, entuzjastycznym i chętnym do pracy.
Dodatkowe atuty:
- Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;
- Niezależność i umiejętność pracy z minimalnym nadzorem;
- Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- Zwracanie uwagi na szczegóły;
- Umiejętności sprzedażowe.
Co oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje takie jak Boże Narodzenie i Dzień Dziecka);
- Prywatne ubezpieczenie Medicover dla pracowników;
- Karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia;
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym.
Warunki pracy:
- Rodzaj umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów studiów dziennych, którzy nie ukończyli 26 lat);
- Praca stacjonarna w naszym nowoczesnym biurze na warszawskim Mokotowie.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Zachęcamy również osoby z Ukrainy do aplikowania na to stanowisko.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.