Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim, rumuńskim lub włoskim

Armatis-LC Polska Sp. z o.o.

Kraków

98 dni temu

Armatis-LC jest firmą specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów i jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy oraz uruchomieniem usług dla prestiżowego zagranicznego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem węgierskim, rumuńskim lub włoskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: KRK

 

 

Jakie będą Twoje zadania?
  • Obsługa Klientów internetowego sklepu z artykułami dla zwierząt poprzez odbiór połączeń przychodzących, czat i korespondencję mailową w języku węgierskim, rumuńskim lub włoskim
  • Udzielanie informacji na pytania odnośnie zamówień, dostaw, zwrotów, skarg, reklamacji.
Co jest dla nas ważne?
  • Znajomość języka węgierskiego, rumuńskiego lub włoskiego na poziomie min. B2/C1,
  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 (praca w systemie 2-zmianowym),
  • Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji.
Co oferujemy?
  • Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • Wynagrodzenie składające się z:
    - wysokiej stawki godzinowej,
    - atrakcyjnego systemu motywacyjnego, 
  • Profesjonalne szkolenie wstępne, na którym zyskasz wiedzę z zakresu obsługi Klienta,
  • Wsparcie na każdym etapie współpracy z nami oraz coachingi podnoszące Twoje umiejętności,
  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • Benefity pozapłacowe,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi,
  • Pracę w zespole w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rekrutują z Praca.pl