Najnowsze oferty pracy

  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl   Radom    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, przy Dworcu Zachodnim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twoje obowiązki: Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis; Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy; Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi; Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Młodszy specjalista ds. Likwidacji Szkód Travel & Medical

    ISON Care Sp. z o.o.   Warszawa, Wola, ul. Sienna 73    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zgłoszeń dotyczących roszczeń z zakresu podróżnego i medycznego Rejestrowanie zgłoszonych roszczeń w systemie Pozyskiwanie i sporządzanie stosownej dokumentacji Terminowa obsługa zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i OWU
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nationale-Nederlanden
Ciechanów
praca stacjonarna
2835 dni temu
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Ciechanów
Nr ref.: 02/2607/2016

Nationale-Nederlanden działa w Polsce od 2 sierpnia 1994 roku. Jesteśmy w czołówce ubezpieczycieli zabezpieczających przyszłość finansową ponad pół miliona Klientów oraz ich bliskich. Inicjujemy działania, których celem jest kształtowanie pozytywnych nawyków wpływających na poprawę jakości ludzkiego życia.

 

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta Nationale-Nederlanden będziesz:
  • odpowiedzialny za sprzedaż produktów firmy wśród Klientów indywidualnych oraz firmowych
  • realizował nowe standardy sprzedaży oparte na precyzyjnym badaniu potrzeb klienta
  • docierał do nowych Klientów oraz współpracował nad pozyskanym portfelem Klientów
  • przygotowywał oferty dla Klientów
  • realizował wyznaczone cele sprzedażowe
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania:
  • doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
  • bardzo dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, otwartości, zaangażowania
  • zainteresowania tematyką finansową, bankową
  • bardzo dobrej organizacji pracy, swobody w działaniu
  • odporności na stres, umiejętności pracy pod wpływem stresu
Co aktywujesz, dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
  • pracę w stabilnej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • profesjonalne szkolenie, na którym nauczymy Cię pozyskiwania klientów, profesjonalnego badania ich potrzeb oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
  • atrakcyjne i konkurencyjne wynagrodzenie 
  • bogaty pakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna)
  • wsparcie Menedżera, który uczyni Cię profesjonalistą na rynku ubezpieczeń
  • szansę na rozwój i realizację celów zawodowych (dla najlepszych stanowiska menedżerskie)
Uprzejmie informujemy, że firma nie zwraca przesłanych dokumentów oraz zastrzega sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Nationale-Nederlanden (zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych innym firmom, należącym do Grupy Nationale-Nederlanden, w celach rekrutacyjnych tych firm.
 

Podobne oferty

  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta,...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat, telefon oraz mail; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl   Radom    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, przy Dworcu Zachodnim    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twoje obowiązki: Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis; Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy; Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi; Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Młodszy specjalista ds. Likwidacji Szkód Travel & Medical

    ISON Care Sp. z o.o.   Warszawa, Wola, ul. Sienna 73    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zgłoszeń dotyczących roszczeń z zakresu podróżnego i medycznego Rejestrowanie zgłoszonych roszczeń w systemie Pozyskiwanie i sporządzanie stosownej dokumentacji Terminowa obsługa zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procedurami i OWU
  • Doradca Klienta w branży sportowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...